Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:44Oj, här går det fort. Kul att det känns härligt, håll fast vid den känslan så länge det går! Grattis P och M!
Oj, här går det fort. Kul att det känns härligt, håll fast vid den känslan så länge det går! Grattis P och M!
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:46Blidö-träffen Nina 🙂
Fast tekniskt borde ju Maria begära utträde hon med..........
Blidö-träffen Nina 🙂
Fast tekniskt borde ju Maria begära utträde hon med..........
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 00:06Grattis era lyckostar (L)
Grattis era lyckostar (L)
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 00:33Satt just och tänkte om jag skulle skriva här eftersom jag faktiskt inte presenterat mig men efter att jag fick äran att lära känna några av er på Blidö vill jag säga hej då i alla fall!
Kommer sakna er och musiken!!
Satt just och tänkte om jag skulle skriva här eftersom jag faktiskt inte presenterat mig men efter att jag fick äran att lära känna några av er på Blidö vill jag säga hej då i alla fall!
Kommer sakna er och musiken!!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 00:41Hej då Maria och Peter . Lycka till på färden. Livet går i intervaller! ( hmmm tror jag kom på mitt nu!!! ) Puss puss på er.
Hej då Maria och Peter . Lycka till på färden. Livet går i intervaller! ( hmmm tror jag kom på mitt nu!!! ) Puss puss på er.
Quote from ellen olsson on 8 June 2012, 06:30Här går det undan i svängarna! Skönt att se att alla inte är ultralångsamma... 😉
Lycka till Maria och Peter!
Här går det undan i svängarna! Skönt att se att alla inte är ultralångsamma... 😉
Lycka till Maria och Peter!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 06:31Jag länmar nu också denna gruppen, min prins fann jag på Spraydate efter bara några dagar där. Vid första mötet sa det klick 😉
Lycka till Peter o Maria och ni andra lycka till med osinglandet.
Jag länmar nu också denna gruppen, min prins fann jag på Spraydate efter bara några dagar där. Vid första mötet sa det klick 😉
Lycka till Peter o Maria och ni andra lycka till med osinglandet.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 06:34Lycka till Ingela. 😀
Lycka till Ingela. 😀
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 07:01Härligt Ingela 🙂 Lycka till , vi hörs och ses!
Härligt Ingela 🙂 Lycka till , vi hörs och ses!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 08:27Grattis Ingela! Håll hårt i prinsmaterialet! 🙂
Grattis Ingela! Håll hårt i prinsmaterialet! 🙂