Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:24Farväl Peter, det var kul att träffas den korta tid det varade:-)
Farväl Peter, det var kul att träffas den korta tid det varade:-)
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:29Härligt Peter! Önskar er lycka till. 😀
Härligt Peter! Önskar er lycka till. 😀
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:32Lycka till! 🙂
Lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:36GLHF
GLHF
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:38Lycka till Peter! *vink vink*
Lycka till Peter! *vink vink*
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:45Peter och Maria, hade ni träffats något innan ni samåkte till Blidö?
Peter och Maria, hade ni träffats något innan ni samåkte till Blidö?
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:51Nej, men det blev väl lite meddelanden via Funbeat innan avfärd om man säjer så 🙂
Nej, men det blev väl lite meddelanden via Funbeat innan avfärd om man säjer så 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:55Jag valde ju en kvinnlig chaufför till och från Blidö, inte helt optimalt om man vill fluffa;)Men hon körde mig säkert och bra.
Jag valde ju en kvinnlig chaufför till och från Blidö, inte helt optimalt om man vill fluffa;)Men hon körde mig säkert och bra.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:19Jag funderade också på om man skulle valt annat ressällskap....... Fast jag hade trevligt och Celos kör bra.
Lycka till Maria och Peter, jag vill "inte" se er igen 😉
Jag funderade också på om man skulle valt annat ressällskap....... Fast jag hade trevligt och Celos kör bra.
Lycka till Maria och Peter, jag vill "inte" se er igen 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:41Va? Vilken Maria? Vad har jag missat?
Men grattis Peter! 😀
Va? Vilken Maria? Vad har jag missat?
Men grattis Peter! 😀