Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 17:13Forever alone!!! (#)
Forever alone!!! (#)
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 17:28Grattis och lycka till ni som lämnar...
..själv tycker jag det är på tok för trevligt att vara här så jag kommer nog inte heller att säga tack och hej på ett tag.
Grattis och lycka till ni som lämnar...
..själv tycker jag det är på tok för trevligt att vara här så jag kommer nog inte heller att säga tack och hej på ett tag.
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 19:06Åh vad roligt! GRATTIS Kat och Gerda! 😀 Lycka till där ute i osingelmarkerna!
Åh vad roligt! GRATTIS Kat och Gerda! 😀 Lycka till där ute i osingelmarkerna!
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 19:11Häftigt att det faktiskt funkar att hitta kärleken igen! Inspirerande för oss andra! Stort grattis till båda!
Häftigt att det faktiskt funkar att hitta kärleken igen! Inspirerande för oss andra! Stort grattis till båda!
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 20:47Grattis till er båda, och våga inte komma hit igen 😉
Grattis till er båda, och våga inte komma hit igen 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 21:43Grattis Gerda, håll dig nu undan härifrån!
Grattis Gerda, håll dig nu undan härifrån!
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 22:15Ja, visst är det så Emma...
Ja, visst är det så Emma...
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 22:18En till! Härligt kanske smittar..
Lycka till Gerda!
En till! Härligt kanske smittar..
Lycka till Gerda!
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 07:11Hur träffade Gerda sin drömkille då? Vi vill ju så gärna veeeta hur man gööör... (H)
Hur träffade Gerda sin drömkille då? Vi vill ju så gärna veeeta hur man gööör... (H)
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 17:17Jessie: Jag träffade honom via en dejtingsida (e-kontakt.se). Efter ett par brevvändor där så bestämde vi att träffas på en picknick! Det blev en picknick på stranden som varade från tidig kväll till långt in på småtimmarna! Det sa helt enkelt klick redan
Jessie: Jag träffade honom via en dejtingsida (e-kontakt.se). Efter ett par brevvändor där så bestämde vi att träffas på en picknick! Det blev en picknick på stranden som varade från tidig kväll till långt in på småtimmarna! Det sa helt enkelt klick redan