Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 20:50Sköt om dig och de dina Nina!
Sköt om dig och de dina Nina!
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 21:17Lycka till utanför singelgruppen Nina !
Nina, Anna och Patrik: Klart vi borde köra en gemensam cykelrunda i/kring Göteborg. Jag känner några till som säkert vill följa med. Hmm, vi bör nog starta en ny tråd om detta.
Lycka till utanför singelgruppen Nina !
Nina, Anna och Patrik: Klart vi borde köra en gemensam cykelrunda i/kring Göteborg. Jag känner några till som säkert vill följa med. Hmm, vi bör nog starta en ny tråd om detta.
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 21:20Strålande idé!
Strålande idé!
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 22:07Nina! Lycka till där ute, och om du behöver oss så är du alltid välkommen tillbaka, du vet var vi finns 🙂 Ta hand om dig och de dina! (L)
Nina! Lycka till där ute, och om du behöver oss så är du alltid välkommen tillbaka, du vet var vi finns 🙂 Ta hand om dig och de dina! (L)
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 22:42Jag säger som Linda, lycka till därute. Jag hoppas du osinglar dig.
Jag säger som Linda, lycka till därute. Jag hoppas du osinglar dig.
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 23:29Tack alla söta!! (L)
Angående cyklingen så har Johan mitt nummer. Det är bara att messa när ni bestämt datum. Cykeln är kass men en stund kan jag säkert hänga på. 🙂
Tack alla söta!! (L)
Angående cyklingen så har Johan mitt nummer. Det är bara att messa när ni bestämt datum. Cykeln är kass men en stund kan jag säkert hänga på. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2012, 21:50Tack för mig.
Tack för mig.
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 21:55Men Bruse! Så där kan du inte göra. Detaljer!
Men Bruse! Så där kan du inte göra. Detaljer!
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 21:57Ja vad fan?
Ja vad fan?
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 22:13Är du osinglad eller trött på gruppen?
Är du osinglad eller trött på gruppen?