Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:47Fy va tråkigt att det blev så 🙁 Hoppas att han mår bättre snart och kommer tillbaka för det är så mycket trevligare med honom här.
Fy va tråkigt att det blev så 🙁 Hoppas att han mår bättre snart och kommer tillbaka för det är så mycket trevligare med honom här.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 17:13*saknar redan Bruses roliga kommentarer*......
*saknar redan Bruses roliga kommentarer*......
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 18:24Han kommer nog snart tillbaka, eller hur Bruse?;)
Han kommer nog snart tillbaka, eller hur Bruse?;)
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:29Bruse som är den enda mannen som frågar om jag vill hångla!!!! Nu kommer INGEN fråga! Buhuuu!!!!!!!!!!!!!
Bruuuuuuuuuuuuuuuuuse!!!!!!!!!!
Bruse som är den enda mannen som frågar om jag vill hångla!!!! Nu kommer INGEN fråga! Buhuuu!!!!!!!!!!!!!
Bruuuuuuuuuuuuuuuuuse!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:04Vill du hångla Carro?
MVH Substitut Bruse 😉
Vill du hångla Carro?
MVH Substitut Bruse 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:07Jag ställer alltid upp på hångel Carro, dock är jag inget vidare bra på distanshångel 🙁
Jag ställer alltid upp på hångel Carro, dock är jag inget vidare bra på distanshångel 🙁
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:29Haha, bra fixat Patrik!! 🙂
Fast.. ja vill i ofs fortfarande inte hångla, men jag vill ju ändå ha en valmöjlighet. De är inte de att jag vill hångla med Bruse, jag tycker bara att hans fråga är så rolig... 🙂
Haha, bra fixat Patrik!! 🙂
Fast.. ja vill i ofs fortfarande inte hångla, men jag vill ju ändå ha en valmöjlighet. De är inte de att jag vill hångla med Bruse, jag tycker bara att hans fråga är så rolig... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:51Haha, okej, men det är en stående inbjudan, så där har du en stående valmöjlighet 😉
Ja, det är väll iaf 20% av Bruses inlägg som handlar om "skall vi hångla?" 😀
Haha, okej, men det är en stående inbjudan, så där har du en stående valmöjlighet 😉
Ja, det är väll iaf 20% av Bruses inlägg som handlar om "skall vi hångla?" 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 21:04Carro, jag fick frågan från honom på facebook idag. Han gjorde min dag 😀
Carro, jag fick frågan från honom på facebook idag. Han gjorde min dag 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 21:07Åsa: (t+) 😀
Åsa: (t+) 😀