Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 06:26Bye bye
Bye bye
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 17:14Nej men är det på sin plats med ett grattis Heff?! 😀 Grattis i så fall och lycka till där ute! 🙂
Nej men är det på sin plats med ett grattis Heff?! 😀 Grattis i så fall och lycka till där ute! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 17:38Jag trodde Heff sa hejdå till Bruse. Sa han hejdå för att han själv lämnar? Heff, hur ligger det till?
Jag trodde Heff sa hejdå till Bruse. Sa han hejdå för att han själv lämnar? Heff, hur ligger det till?
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 18:46jag osinglad ? nejnej
Det var till Bruse jag sa byebye
jag osinglad ? nejnej
Det var till Bruse jag sa byebye
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 20:58Haha, ja så kan det gå 😀 Men då säger jag väl grattis till fortsatt singelskap istället 😉
Haha, ja så kan det gå 😀 Men då säger jag väl grattis till fortsatt singelskap istället 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 03:11Carro Lajnen,
Jag hade ju kunnat fråga (eftersom, du ser väldigt hångelvänlig ut), MEN mitt blyga lilla jag vågar ju inte fråga om det inte är goda odds på ett ja. Så jag får hålla mig på min fega kant istället 🙂
Carro Lajnen,
Jag hade ju kunnat fråga (eftersom, du ser väldigt hångelvänlig ut), MEN mitt blyga lilla jag vågar ju inte fråga om det inte är goda odds på ett ja. Så jag får hålla mig på min fega kant istället 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 08:58Har ni förstått att det finns en katt bland hermelinerna ?
Ja det finns faktiskt TVÅ katter !!!Bara påpikar, som någon skulle säga (H)
Har ni förstått att det finns en katt bland hermelinerna ?
Ja det finns faktiskt TVÅ katter !!!
Bara påpikar, som någon skulle säga (H)
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 11:36Ptja, DU är ju en (vad gör du här? har inte du lämnat gruppen på riktigt som man SKA?), men vem är den andra?
Ptja, DU är ju en (vad gör du här? har inte du lämnat gruppen på riktigt som man SKA?), men vem är den andra?
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 18:39Nu ska vi inte blanda in oskyldiga katter här! 😉
Nu ska vi inte blanda in oskyldiga katter här! 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 21:28BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-confused004.gif Finns det oskyldiga katter?
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-confused004.gif Finns det oskyldiga katter?