Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 22:33Katter är iaf väldigt bra på att SE oskyldiga ut. *vet*
Katter är iaf väldigt bra på att SE oskyldiga ut. *vet*
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 23:41Jepp! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic004.gif
Jepp! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic004.gif
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 09:17Oskyldiga katter...hmm...mer eller mindre i alla fall. 😀
Oskyldiga katter...hmm...mer eller mindre i alla fall. 😀
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 23:36Celos: Har du inte pli på dina katter eller vad försöker du säga? 😉
Celos: Har du inte pli på dina katter eller vad försöker du säga? 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 06:59Nä, någon av dem har biti sönder min BOSU-boll :@:@:@
Nä, någon av dem har biti sönder min BOSU-boll :@:@:@
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 10:33Det osar alltså katt?
Det osar alltså katt?
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 10:36Mmmm...Sen undrar jag hur man kan konstruera en BOSU-boll där själva öglan är den del av den stora bollen. Öglan borde ju vara helt solid!
Mmmm...Sen undrar jag hur man kan konstruera en BOSU-boll där själva öglan är den del av den stora bollen. Öglan borde ju vara helt solid!
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 17:30Celos, du får skaffa övervakning så du vet vem som hittar på bus när du inte är hemma. Inget gos till den skyldige. 😉
Celos, du får skaffa övervakning så du vet vem som hittar på bus när du inte är hemma. Inget gos till den skyldige. 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 06:19Den här HERMELINEN går nu i alla fall.
Här skulle det ha varit en söt solskenshistoria om varför, men det började visst regna lite på min parad, så det får gå utan någon sån.
Den här HERMELINEN går nu i alla fall.
Här skulle det ha varit en söt solskenshistoria om varför, men det började visst regna lite på min parad, så det får gå utan någon sån.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 08:08Hur ska man tolka det där, Jessie?
Fluff eller inte fluff??
Hur som helst. Lycka till nu!! Kram!
Hur ska man tolka det där, Jessie?
Fluff eller inte fluff??
Hur som helst. Lycka till nu!! Kram!