Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 20:42Lycka till Jessie! 😀
Lycka till Jessie! 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 21:25Jessie, jag kommer sakna dig här!
Jessie, jag kommer sakna dig här!
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 22:46Lycka till Jessie! Även om jag som flera andra här är lite förvirrad. 🙂
Lycka till Jessie! Även om jag som flera andra här är lite förvirrad. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 17:26Jag ska vara tydlig på riktigt istället då.
Jag lämnar singelforumet fast det inte blev något happily ever after för mig den här gången (heller, kanske man skulle kunna tillägga... 🙁 ). Känner inte riktigt att jag vill hänga i singelforumet just nu uta
Jag ska vara tydlig på riktigt istället då.
Jag lämnar singelforumet fast det inte blev något happily ever after för mig den här gången (heller, kanske man skulle kunna tillägga... 🙁 ). Känner inte riktigt att jag vill hänga i singelforumet just nu uta
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 17:47Tack Jessie, lycka till i stora vida värden ( som ibland känns väldigt inskränkt)
Tack Jessie, lycka till i stora vida värden ( som ibland känns väldigt inskränkt)
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 20:52Jessie, jag hoppas du får ordning på det som inte är helt på rätt plats.
Jessie, jag hoppas du får ordning på det som inte är helt på rätt plats.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 22:48Jessie: Tack, då har jag ordning på djuren 😉
Jessie: Tack, då har jag ordning på djuren 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 19:12Tack o hej då...
Tack o hej då...
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 19:14Tobbe? Detaljer!
Tobbe? Detaljer!
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 20:14Tobbe: jag hoppas det är possitiva saker som gör att du lämnar oss. 🙂
Tobbe: jag hoppas det är possitiva saker som gör att du lämnar oss. 🙂