Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 21:32Hej då Tobbe *vinkar* Lycka till! 🙂
Hej då Tobbe *vinkar* Lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 15:27Bye bye
Bye bye
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 15:38Hej då Tobbe
Hej då Tobbe
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 13:07Jaha.. då lämnar jag då. Den eviga singeln.
Ibland är de helt enkelt värt att satsa allt även om de kanske slutar i en ordentlig kraschlandning. Magkänslan säger att de här är en sån gång.
Tänk att en enda människa med bara några få ord kan kasta omku
Jaha.. då lämnar jag då. Den eviga singeln.
Ibland är de helt enkelt värt att satsa allt även om de kanske slutar i en ordentlig kraschlandning. Magkänslan säger att de här är en sån gång.
Tänk att en enda människa med bara några få ord kan kasta omku
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 13:11Åh Carro! Det är så underbart att du satsar allt! Jag tror på det (även om jag fortfarande inte fattar det 😉 ) och önskar er all lycka i världen!
Åh Carro! Det är så underbart att du satsar allt! Jag tror på det (även om jag fortfarande inte fattar det 😉 ) och önskar er all lycka i världen!
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 13:15Härligt Carro, lycka till därute!
Om det inte blir som du tänkt kan du landa mjukt här hos oss.
(L)
Härligt Carro, lycka till därute!
Om det inte blir som du tänkt kan du landa mjukt här hos oss.
(L)
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 13:18Stort lycka till Carro.
Vi fångar dig ifall det magplaskas
Stort lycka till Carro.
Vi fångar dig ifall det magplaskas
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 13:39Carro vad glad jag blir av att läsa det du skriver. Önskar dig riktigt mycket lycka till 🙂 🙂
Carro vad glad jag blir av att läsa det du skriver. Önskar dig riktigt mycket lycka till 🙂 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 14:26Lycka till Carro
Lycka till Carro
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 14:55lycka till carro!!! 😀
lycka till carro!!! 😀