Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 09:21Lycka till därute Jessie!
(L)
Lycka till därute Jessie!
(L)
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 09:24Lycka till Jessie; 😀
Lycka till Jessie; 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 09:36. Svårtolkat men allt är inte antingen svart eller vitt. Lycka till Jessie (L)
. Svårtolkat men allt är inte antingen svart eller vitt. Lycka till Jessie (L)
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 09:44Lycka till till Er Båda 😀
Lycka till till Er Båda 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 10:09Camilla: Det blev ingen tvåsamhet på det sättet, men no hard feelings för den sakens skull. Möjligen några lite blåa och melankoliska över att det inte går att styra över allt man vill.
Camilla: Det blev ingen tvåsamhet på det sättet, men no hard feelings för den sakens skull. Möjligen några lite blåa och melankoliska över att det inte går att styra över allt man vill.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 11:18Då får ni hitta lyckan på varsitt håll då 🙂
Då får ni hitta lyckan på varsitt håll då 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 12:30Jessie då är du kvar bland oss va? Svängdörrar är bra 🙂
Jessie då är du kvar bland oss va? Svängdörrar är bra 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 18:27Önskar er också lycka till på varsitt håll och ni vet att singelsoffan är stor, skön och mycket trivsam.
Önskar er också lycka till på varsitt håll och ni vet att singelsoffan är stor, skön och mycket trivsam.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 18:30GLHF Jessie
GLHF Jessie
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 20:41Jessie: Blir lite förvirrad. Innebär det att du är katt nu...? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-think005.gif
Edit säger att jag glömde säga "Lycka till", så det gör jag nu. Lycka till! 🙂
Jessie: Blir lite förvirrad. Innebär det att du är katt nu...? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-think005.gif
Edit säger att jag glömde säga "Lycka till", så det gör jag nu. Lycka till! 🙂