Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 22:20Nämen Buse!! Så får man inte göra! Man måste förklara juuuu! 😉
Nämen Buse!! Så får man inte göra! Man måste förklara juuuu! 😉
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 22:52Nej nej nej! Inte göra så Bruse! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-shocked034.gif
Men är det så, så säger jag grattis och lycka till där ute! 😉
Nej nej nej! Inte göra så Bruse! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-shocked034.gif
Men är det så, så säger jag grattis och lycka till där ute! 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 20:49Men Bruse! De var snopet! Inte ens en förklaring! 🙂
Men grattis då, om de nu inte bara är så att du är less på oss, för i så fall borde du skämmas!!!!!!!!!! 😉 Vi är glada för din skull!
Men Bruse! De var snopet! Inte ens en förklaring! 🙂
Men grattis då, om de nu inte bara är så att du är less på oss, för i så fall borde du skämmas!!!!!!!!!! 😉 Vi är glada för din skull!
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 21:56Men Bruse då, vad är det här?
Jag hoppas att du får det bra iaf om du tänkt lämna oss.
Om det inte bror på att du osinglat dig så tror jag nog att du förr eller senare kommer lyckas trilla in i det här forumet igen en mörk höstkväll. Men lycka till tills
Men Bruse då, vad är det här?
Jag hoppas att du får det bra iaf om du tänkt lämna oss.
Om det inte bror på att du osinglat dig så tror jag nog att du förr eller senare kommer lyckas trilla in i det här forumet igen en mörk höstkväll. Men lycka till tills
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 06:19För den som läser alla trådarna (pekar på mig själv) känns det inte som om det behövs en förklaring...
För den som läser alla trådarna (pekar på mig själv) känns det inte som om det behövs en förklaring...
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 07:46Jag har inte läst nått den senaste veckan så jag skulle gärna vilja ha en anledning, eller att någon pekar på en tråd där man kan hitta anledningen.
Jag har inte läst nått den senaste veckan så jag skulle gärna vilja ha en anledning, eller att någon pekar på en tråd där man kan hitta anledningen.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 08:10Jag är "skyldig" till detta. Efter att Bruse hoppade in i tråden där Jessie berättade att Stella har somnat in för gott genom att berätta om sina långvariga krämpor så blev jag så illa berörd att jag bad honom ta det i en annan tråd just den dagen.
Då gi
Jag är "skyldig" till detta. Efter att Bruse hoppade in i tråden där Jessie berättade att Stella har somnat in för gott genom att berätta om sina långvariga krämpor så blev jag så illa berörd att jag bad honom ta det i en annan tråd just den dagen.
Då gi
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 11:51Det var nog inte bara den händelsen heller, utan det var någon som pikade honom för något annat i en annan tråd också ganska samtidigt. Jag tror absolut att det var skämtsamt menat i det fallet och det var ju omtänksamt menat mot mig i Annas fall, men ibl
Det var nog inte bara den händelsen heller, utan det var någon som pikade honom för något annat i en annan tråd också ganska samtidigt. Jag tror absolut att det var skämtsamt menat i det fallet och det var ju omtänksamt menat mot mig i Annas fall, men ibl
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:05Jag pratade med Bruse i går eftersom jag funderade på om det var min kommentar som gjort att han lämnade gruppen. Det var inte enbart det som hänt här i singelgruppen om jag uppfattade saken rätt utan allt för mycket negativt på en gång. Ingen träning, st
Jag pratade med Bruse i går eftersom jag funderade på om det var min kommentar som gjort att han lämnade gruppen. Det var inte enbart det som hänt här i singelgruppen om jag uppfattade saken rätt utan allt för mycket negativt på en gång. Ingen träning, st
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:40Precis så tänkte jag att det var Camilla. Mycket nu generellt för honom och så var det några "småsaker" här som fick honom att känna att även funbeat tog mer än det gav just nu. Förhoppningsvis kommer han väl tillbaka igen vad det lider. 🙂
Precis så tänkte jag att det var Camilla. Mycket nu generellt för honom och så var det några "småsaker" här som fick honom att känna att även funbeat tog mer än det gav just nu. Förhoppningsvis kommer han väl tillbaka igen vad det lider. 🙂