Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 05:11Bye bye
Bye bye
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 20:06Härligt Gerda! Ett hopp för oss andra. 🙂
Härligt Gerda! Ett hopp för oss andra. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 21:53Grattis Gerda!
Grattis Gerda!
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 17:17Dags för mig att säga hejdå tror jag. Inte så mycket för att jag har osinglat mig utan för att jag behöver en paus. Jag vet inte om jag kommer tillbaka eller om jag osinglar mig. Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag vill.
Men ta hand om er och g
Dags för mig att säga hejdå tror jag. Inte så mycket för att jag har osinglat mig utan för att jag behöver en paus. Jag vet inte om jag kommer tillbaka eller om jag osinglar mig. Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag vill.
Men ta hand om er och g
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 17:31Ha det bra Nina
Skicka PM ifall du får lust för en runda på cykeln även om nu säsongen börjar lida mot sitt slut
Ha det bra Nina
Skicka PM ifall du får lust för en runda på cykeln även om nu säsongen börjar lida mot sitt slut
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 17:34Ja, Nina! Jag har ju också en räser nu, cykla en sväng hade varit trevligt! Det var ju fastligt längesedan vi sågs eller ens hängde i samma grupper här på Funbeat! 😉
Ja, Nina! Jag har ju också en räser nu, cykla en sväng hade varit trevligt! Det var ju fastligt längesedan vi sågs eller ens hängde i samma grupper här på Funbeat! 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 17:39Lycka till Nina (L)
Hoppas du sköter om dig och dina barn och hittar det du söker 🙂 Fast det är trist att du lämnar oss 🙁
Lycka till Nina (L)
Hoppas du sköter om dig och dina barn och hittar det du söker 🙂 Fast det är trist att du lämnar oss 🙁
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 17:43Hej då Nina...:-(
Ta hand om tandborsten...
Hej då Nina...:-(
Ta hand om tandborsten...
Quote from Rasmus Olsson on 23 August 2012, 18:47Kramas i trafiken!
Kramas i trafiken!
Quote from ellen olsson on 23 August 2012, 18:48Lycka till, Nina! Glöm inte att cykla! 😉
Lycka till, Nina! Glöm inte att cykla! 😉