Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mmmm... Tänka utanför lägenheten menar du kanske? Jag borde kanske gå utomhus lite oftare? Hmmm!!... 😉

Oj Jenny. Du kanske har kommit på nåt där? Jag har nämligen också hört att de flesta av singelmännen faktiskt inte befinner sig i min (eller din) lägenhet vid vilken given tidpunkt man än kontrollerar var de är... *nicka intensivt*

*skriver till "Gå ut"

Jessie: Åh fan! Vilken TUR att vi kom på det NU då! Sen hade jag för mig att de kanske skulle komma och plinga på dörren när de fanns i närheten... Men det gör de inte HELLER då eller? 😉

Jenny? Har du satt upp en lapp utanför huset att de ska göra så när de är i närheten då? Hur ska vi annars vet att vi ska göra det???

Det här är bra. Det här är verkligen bra.
*antecknar för fullt*

- Gå ut ibland.
- Män har ingen inbyggd singelradar...
- Sätt upp lappar om att singelmän gärna får göra överraskande besök
(men, alltså.. utanför min port går ju bara mina två grannar och d

Jag skulle tro: I och omkring Fotbollsarenor, Ishockeyarenor & Travbanor. Ställen
som traditionellt frekventeras av många singelmän som är ekonomiskt oberoende.
Försök även på Clas Ohlson och Mediamarkt såklart!

Kanske även:
- i löparspåret
- på simhallen (har en kompis som brukar simma och hon påstod att brandmännen var där ibland och simmade och tydligen skulle de vara riktiga hunkar!)

Jag rekommenderar INTE följande ställen:
- Kampsportsklubbarna
- Puben/disk

Jaha, men varför inte kampsportklubbarna? Tror du Jessie ska sno
dina möjliga kampsportspuddingar? 😉
Eller är kampsportkillarna inge bra?

"mina kampsportspuddingar"... Hehe... Nä. För all del, ni får gärna slåss om dem om ni vill. Kampsportskillar kan vara ok fram tills de fått lite för många smällar i huvet...

Detta är inget som drabbar kampsporttjejerna då? 😉