Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 09:03Mmmm... Tänka utanför lägenheten menar du kanske? Jag borde kanske gå utomhus lite oftare? Hmmm!!... 😉
Mmmm... Tänka utanför lägenheten menar du kanske? Jag borde kanske gå utomhus lite oftare? Hmmm!!... 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 11:45Oj Jenny. Du kanske har kommit på nåt där? Jag har nämligen också hört att de flesta av singelmännen faktiskt inte befinner sig i min (eller din) lägenhet vid vilken given tidpunkt man än kontrollerar var de är... *nicka intensivt*
*skriver till "Gå ut"
Oj Jenny. Du kanske har kommit på nåt där? Jag har nämligen också hört att de flesta av singelmännen faktiskt inte befinner sig i min (eller din) lägenhet vid vilken given tidpunkt man än kontrollerar var de är... *nicka intensivt*
*skriver till "Gå ut"
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 12:36Jessie: Åh fan! Vilken TUR att vi kom på det NU då! Sen hade jag för mig att de kanske skulle komma och plinga på dörren när de fanns i närheten... Men det gör de inte HELLER då eller? 😉
Jessie: Åh fan! Vilken TUR att vi kom på det NU då! Sen hade jag för mig att de kanske skulle komma och plinga på dörren när de fanns i närheten... Men det gör de inte HELLER då eller? 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 12:49Jenny? Har du satt upp en lapp utanför huset att de ska göra så när de är i närheten då? Hur ska vi annars vet att vi ska göra det???
Jenny? Har du satt upp en lapp utanför huset att de ska göra så när de är i närheten då? Hur ska vi annars vet att vi ska göra det???
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 13:45Det här är bra. Det här är verkligen bra.
*antecknar för fullt*- Gå ut ibland.
- Män har ingen inbyggd singelradar...
- Sätt upp lappar om att singelmän gärna får göra överraskande besök
(men, alltså.. utanför min port går ju bara mina två grannar och d
Det här är bra. Det här är verkligen bra.
*antecknar för fullt*
- Gå ut ibland.
- Män har ingen inbyggd singelradar...
- Sätt upp lappar om att singelmän gärna får göra överraskande besök
(men, alltså.. utanför min port går ju bara mina två grannar och d
Quote from Fredric Lagerström on 1 July 2009, 14:45Jag skulle tro: I och omkring Fotbollsarenor, Ishockeyarenor & Travbanor. Ställen
som traditionellt frekventeras av många singelmän som är ekonomiskt oberoende.
Försök även på Clas Ohlson och Mediamarkt såklart!
Jag skulle tro: I och omkring Fotbollsarenor, Ishockeyarenor & Travbanor. Ställen
som traditionellt frekventeras av många singelmän som är ekonomiskt oberoende.
Försök även på Clas Ohlson och Mediamarkt såklart!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 15:27Kanske även:
- i löparspåret
- på simhallen (har en kompis som brukar simma och hon påstod att brandmännen var där ibland och simmade och tydligen skulle de vara riktiga hunkar!)Jag rekommenderar INTE följande ställen:
- Kampsportsklubbarna
- Puben/disk
Kanske även:
- i löparspåret
- på simhallen (har en kompis som brukar simma och hon påstod att brandmännen var där ibland och simmade och tydligen skulle de vara riktiga hunkar!)
Jag rekommenderar INTE följande ställen:
- Kampsportsklubbarna
- Puben/disk
Quote from Fredric Lagerström on 1 July 2009, 15:31Jaha, men varför inte kampsportklubbarna? Tror du Jessie ska sno
dina möjliga kampsportspuddingar? 😉
Eller är kampsportkillarna inge bra?
Jaha, men varför inte kampsportklubbarna? Tror du Jessie ska sno
dina möjliga kampsportspuddingar? 😉
Eller är kampsportkillarna inge bra?
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 15:35"mina kampsportspuddingar"... Hehe... Nä. För all del, ni får gärna slåss om dem om ni vill. Kampsportskillar kan vara ok fram tills de fått lite för många smällar i huvet...
"mina kampsportspuddingar"... Hehe... Nä. För all del, ni får gärna slåss om dem om ni vill. Kampsportskillar kan vara ok fram tills de fått lite för många smällar i huvet...
Quote from Fredric Lagerström on 1 July 2009, 15:39Detta är inget som drabbar kampsporttjejerna då? 😉
Detta är inget som drabbar kampsporttjejerna då? 😉