Quote from Fredrik Närenfors on 4 July 2009, 09:16Lena sa aldrig nåt om vilken typ av förhållande hon ville ha. Bara att hon ville få till en träff med mannen bredvid 🙂
För att vara seriös så ska du veta att jag fick fler skamliga förslag när jag var gift än jag får nu när jag är singel.
Lena sa aldrig nåt om vilken typ av förhållande hon ville ha. Bara att hon ville få till en träff med mannen bredvid 🙂
För att vara seriös så ska du veta att jag fick fler skamliga förslag när jag var gift än jag får nu när jag är singel.
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 09:48Peter, du får väl sätta på dig en ring, så kanske förslagen strömmar in igen...
Peter, du får väl sätta på dig en ring, så kanske förslagen strömmar in igen...
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 12:02Sant Per, men det började med att jag och Jenny undrade försynt VAR man hittade alla SINGELmän egentligen. (H)
Sant Per, men det började med att jag och Jenny undrade försynt VAR man hittade alla SINGELmän egentligen. (H)
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 13:13Jag menade Per, inte Peter...
Jag menade Per, inte Peter...
Quote from Fredrik Närenfors on 4 July 2009, 13:14Kärt barn har många namn (t+)
Kärt barn har många namn (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 4 July 2009, 13:25Jag sökte förtvivlat efter en Peter i tråden. 😀
Ja, och jag har ju försökt förklara att man hittar singlemännen i stallet.
Dom syns inte men tittar man noga bakom ensilgebalarna så kan man få syn på dom. jueeeee. 😉
Jag sökte förtvivlat efter en Peter i tråden. 😀
Ja, och jag har ju försökt förklara att man hittar singlemännen i stallet.
Dom syns inte men tittar man noga bakom ensilgebalarna så kan man få syn på dom. jueeeee. 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 00:41Nähedu Aadu, där är de INTE. *vet*
Nähedu Aadu, där är de INTE. *vet*
Quote from Fredric Lagerström on 5 July 2009, 07:52Jo, men det gäller att se utanför boxen. 😀
Jo, men det gäller att se utanför boxen. 😀
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 15:09Man är ju snudd på konstant utanför boxen i stallet... *upplyser om, vänligt men bestämt*
Man är ju snudd på konstant utanför boxen i stallet... *upplyser om, vänligt men bestämt*
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 13:11Nu sviker jag er, kära singelvänner. Men som tur är finns ni ju alla kvar på FB så vi kommer säkerligen höras igen. Får tacka för alla roliga skratt och infallsvinklar på singellivet. Jag kan inte längre känna att jag tillhör denna skara, på gott och ont
Nu sviker jag er, kära singelvänner. Men som tur är finns ni ju alla kvar på FB så vi kommer säkerligen höras igen. Får tacka för alla roliga skratt och infallsvinklar på singellivet. Jag kan inte längre känna att jag tillhör denna skara, på gott och ont