Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 20:47Lycka till Annette(L)
Lycka till Annette(L)
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 22:06Lycka till på andra sidan staketet. 😉
Lycka till på andra sidan staketet. 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 17:44Jag kan deklamera en text eller sjunga den, men om jag ska begära utträde ur något så deklarerar eller proklamerar jag det i så fall 😉
Jag kan deklamera en text eller sjunga den, men om jag ska begära utträde ur något så deklarerar eller proklamerar jag det i så fall 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 2 August 2009, 22:32Jag tror minsann att jag ska deklamera ett utträde ur denna emabla grupp. Har träffat en tjej som faktiskt kan gå fortare än mig *asg*. Efter ett antal dejter nu under semestern så börjar det kännas rätt. Hänger väl kvar lite för syns skull, bara för att
Jag tror minsann att jag ska deklamera ett utträde ur denna emabla grupp. Har träffat en tjej som faktiskt kan gå fortare än mig *asg*. Efter ett antal dejter nu under semestern så börjar det kännas rätt. Hänger väl kvar lite för syns skull, bara för att
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:39Lycka till Per.... och se till att inte bli ifrån sprungen 😉
Lycka till Per.... och se till att inte bli ifrån sprungen 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 3 August 2009, 22:25Det fina i kråksången om jag nu blir frånsprungen är att då kan jag jaga brudar fastän jag inte är singel (H)
Det fina i kråksången om jag nu blir frånsprungen är att då kan jag jaga brudar fastän jag inte är singel (H)
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2009, 10:50Inga detaljer?! Vad besviken jag blir, men jag har mina aningar. Lycka till!
Själv står jag med en stortå utanför gruppen, men det går långsamt och tolamåd är inte min grej.
Inga detaljer?! Vad besviken jag blir, men jag har mina aningar. Lycka till!
Själv står jag med en stortå utanför gruppen, men det går långsamt och tolamåd är inte min grej.
Quote from Fredrik Närenfors on 5 August 2009, 20:26Nä, ingen du känner Bruse.
Nä, ingen du känner Bruse.
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 20:42Åh, jag skulle vara glad för en stortå....
Åh, jag skulle vara glad för en stortå....
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 20:43Per, Bruse känner nog fler än du kan ana...
Per, Bruse känner nog fler än du kan ana...