Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 15:40Haha. Jo, men jag har lärt mig att stoppa slagen och ducka... 😉
Haha. Jo, men jag har lärt mig att stoppa slagen och ducka... 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 15:41Inte de bra som blockar...
Edit: haha, same thought!
Inte de bra som blockar...
Edit: haha, same thought!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 15:44Jag ska förklara hur det gick till...senare idag.
Men som de flesta vet, det är en hel del man önskar få till att stämma och ibland händer det.
Men jag vet inte om det var ohälsosamt att vara singel heller, man kom ju ut o trän en hel del...kan ju inte s
Jag ska förklara hur det gick till...senare idag.
Men som de flesta vet, det är en hel del man önskar få till att stämma och ibland händer det.
Men jag vet inte om det var ohälsosamt att vara singel heller, man kom ju ut o trän en hel del...kan ju inte s
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 17:44Jag tycker att det finns massor av trevliga, snälla och snygga killar på kampsportsklubbar- i a f där jag tränar ( Fighter Centre, Gbg). En del är singel- killar, ja..
Sen finns det ju puckon överallt, tyvärr.
Det vet man ju inte förrän man kommer i närka
Jag tycker att det finns massor av trevliga, snälla och snygga killar på kampsportsklubbar- i a f där jag tränar ( Fighter Centre, Gbg). En del är singel- killar, ja..
Sen finns det ju puckon överallt, tyvärr.
Det vet man ju inte förrän man kommer i närka
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 17:57Viveka: Jo, visst har du rätt! Jag hade ju inte tränat kampsport i 5,5 år om människorna inte varit toppen (för det har de faktiskt varit på min(a) klubb(ar))...
Hoppas ingen tog min kommentar på blodigt allvar. I så fall ber jag om ursäkt inför alla ka
Viveka: Jo, visst har du rätt! Jag hade ju inte tränat kampsport i 5,5 år om människorna inte varit toppen (för det har de faktiskt varit på min(a) klubb(ar))...
Hoppas ingen tog min kommentar på blodigt allvar. I så fall ber jag om ursäkt inför alla ka
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 19:40Grattis Anna!
Skönt att alla här inne är sig lika:-)
Grattis Anna!
Skönt att alla här inne är sig lika:-)
Quote from Fredric Lagerström on 1 July 2009, 20:41Nä, jag är mej inte alls lik. Jag har ju fått fina bruna armar efter att ha sprungit o cyklat i solen. Idag tänkte jag att jag skulle jämna till det hela sas vid stranden.
Nu har jag bruna armar och röd mage :D.Men annars är det mesta sej likt, visst!
Nä, jag är mej inte alls lik. Jag har ju fått fina bruna armar efter att ha sprungit o cyklat i solen. Idag tänkte jag att jag skulle jämna till det hela sas vid stranden.
Nu har jag bruna armar och röd mage :D.
Men annars är det mesta sej likt, visst!
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 00:26Jag har hängt i riklig mängd på fotbollsmather, löpartävlingar och järnaffärer, byggvaruhus och Claes Ohlsson. Idel män överallt.
Men det klassiska: "Vad gör du efter matchen då?" till mannen bredvid på läktaren som renderar svaret "Går hem till min fru"
Jag har hängt i riklig mängd på fotbollsmather, löpartävlingar och järnaffärer, byggvaruhus och Claes Ohlsson. Idel män överallt.
Men det klassiska: "Vad gör du efter matchen då?" till mannen bredvid på läktaren som renderar svaret "Går hem till min fru"
Quote from Fredrik Närenfors on 3 July 2009, 18:36Fel, fel - fel........fel.
Du ska naturligtvis fråga - Vad gör du före nästa match....... Då har dom chans att komma ifrån frun som vet att dom brukar smita iväg innan och komma i stämning med kompisarna, men fan ta dom ifall de är sena hem.......(H)
Whe
Fel, fel - fel........fel.
Du ska naturligtvis fråga - Vad gör du före nästa match....... Då har dom chans att komma ifrån frun som vet att dom brukar smita iväg innan och komma i stämning med kompisarna, men fan ta dom ifall de är sena hem.......(H)
Whe
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 05:31Varför skulle man vilja få någon att "smita iväg från sin fru"?
Varför skulle man vilja få någon att "smita iväg från sin fru"?