Quote from Fredrik Närenfors on 5 August 2009, 20:43Menar du att du vill ha Bruses andra stortå? Den är ju i alla fall ledig 🙂
Menar du att du vill ha Bruses andra stortå? Den är ju i alla fall ledig 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 5 August 2009, 20:44"Per, Bruse känner nog fler än du kan ana... "
GULP.... (#)
"Per, Bruse känner nog fler än du kan ana... "
GULP.... (#)
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2009, 22:04Tror den andra stortån också är på väg ut. Om inte så värker båda efter 6 timmars promenad i Göteborg igår. Men det har inget med mitt stånd att göra. Civilstånd.
Tror den andra stortån också är på väg ut. Om inte så värker båda efter 6 timmars promenad i Göteborg igår. Men det har inget med mitt stånd att göra. Civilstånd.
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 12:24Kan inte längre säga att jag tillhör singelskaran 🙂 så vill säga hej då till den här delen av forumet! Tack för mig och ha det gott!
Kan inte längre säga att jag tillhör singelskaran 🙂 så vill säga hej då till den här delen av forumet! Tack för mig och ha det gott!
Quote from Fredrik Närenfors on 9 August 2009, 16:44Charlotte. Du ska väl inte avslöja oss. De andra kanske kan lägga ihop 2+2.
Charlotte. Du ska väl inte avslöja oss. De andra kanske kan lägga ihop 2+2.
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 16:50Aha, är det så det ligger till...?
Aha, är det så det ligger till...?
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 20:19Jag hoppas verkligen du menar 1 och 1 Per!
Jag hoppas verkligen du menar 1 och 1 Per!
Quote from Fredrik Närenfors on 9 August 2009, 20:21Nej, varför skulle jag mena 1+1. Det kan jag nämligen inte ens själv lägga ihop.
Nej, varför skulle jag mena 1+1. Det kan jag nämligen inte ens själv lägga ihop.
Quote from Fredric Lagerström on 9 August 2009, 20:22Ha ha 2+2. Helt crazy ju! Att jag missade det.
Ha ha 2+2. Helt crazy ju! Att jag missade det.
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 20:23Ett plus ett är lätt, det blir två.
En Per + en Charlotte blir ett par 🙂
Ett plus ett är lätt, det blir två.
En Per + en Charlotte blir ett par 🙂