Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Elvis, får du vara här?? 🙂

Jag skojar bara, tycker tt att ni som osinglat er kan ha en övergångsperiod...

Liten korrigering: Jag sa bara att det är klart att man, när man tar farväl till ett community, har rätt att avvakta de kommentarer man får och eventuellt svara på dem, iaf i några dagar efter man talat om att man kommer att försvinna. Annars kan man ju l

Så Elvis menar att Jessie menar att jag får härja fritt här ett tag till?

Vad han menar vet jag inte så noga, men JAG menar att det är klart man ska svara på tilltal iaf ett tag? Allt annat är ju direkt oartigt. (H)

Men, det är ju enkelt! Då får vi se till att dagligen svara på Bruses/Sofies/Elvis inlägg så kan dom "härja" här sålänge de vill? (sålänge de inte flirtar naturligtvis.

🙂

Helene: nej, vi dejtade aldrig. Vi spelade Badminton, dansade, testade restaurang

Jag menar att ni får gärna svara på direkta tilltal i denna tråd, i övrigt så tycker jag ni får hålla er till alumni som Bruse så lydigt dragit igång.

Men å andra sidan är det alltid trevligt att se gamla da vänner (känns som det, trots att jag inte bada

Svar på tilltal från en osingel: självklart ska jag svara på tilltal. Men säg ifrån om jag glömmer bort mig. Och risken att jag flörtar här är minimal, det är liksom inte i hemlighet direkt.

Helena, trådens ämne är väl att säga tack och hej? Vad kan vara bättre än att diskutera möjligheterna till detta i denna tråd.

(Vi måste också hålla oss till traditionerna och låta trådar spåra ur titt som tätt :D)

Anna, om det känns tryggare, så kan man väl lika gärna definera en dejt som att man träffar nån som verkar intressant, och gör nåt under en viss tidsperiod för att ha skoj ihop? Dvs lik gärna badminton eller liknande, som att sitta och fika och prata?