Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 19:24Anders, antagligen är det fenomenet dejtande jag tycker verkar krystat. När vi träffades var det liksom inte tal om att det skulle bli ngt mer...
Anders, antagligen är det fenomenet dejtande jag tycker verkar krystat. När vi träffades var det liksom inte tal om att det skulle bli ngt mer...
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:08Vet inte om jag postat det här tidigare, men det känns som att det är på sin plats med en uppfräschning om inte annat: http://www.thelocal.se/17566/20090216/
Vet inte om jag postat det här tidigare, men det känns som att det är på sin plats med en uppfräschning om inte annat: http://www.thelocal.se/17566/20090216/
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:10som Manne sa; ni kan störa er på mig också...
som Manne sa; ni kan störa er på mig också...
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:14"välkommen" tillbaka Fia. 🙁 Separerar ni i da termer eller?
"välkommen" tillbaka Fia. 🙁 Separerar ni i da termer eller?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:17så är livet ibland 🙁
delades utan sura miner. (hv)
fortfarande vänner 🙂
så är livet ibland 🙁
delades utan sura miner. (hv)
fortfarande vänner 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:26Bara en sån sak! Grattis för det! 🙂
Bara en sån sak! Grattis för det! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 01:24BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/celebrate/0.gif
BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/celebrate/0.gif
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 08:34Men Anna..
sånt kan väl vara dejter oxå..
iallafall brukar mina dejter kunna vara allt fr fika, middag, löprunda, skridsko etc.
det beror nog helt på vad som läggs in i att det ska vara en dejt.
Men Anna..
sånt kan väl vara dejter oxå..
iallafall brukar mina dejter kunna vara allt fr fika, middag, löprunda, skridsko etc.
det beror nog helt på vad som läggs in i att det ska vara en dejt.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 12:06låter som ni inte gör nåt annat än att dejta, stämmer det?
Ibland kan ju en dejt vara en dejt från den ena sida men inte den andra...
låter som ni inte gör nåt annat än att dejta, stämmer det?
Ibland kan ju en dejt vara en dejt från den ena sida men inte den andra...
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 12:37haha Emelie,
inte jag iallafall. Vet inte när jag var på en dejt sist ...
trist men sant 🙂
haha Emelie,
inte jag iallafall. Vet inte när jag var på en dejt sist ...
trist men sant 🙂