Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 20:53Hmmm, sbårt att förklara hur jag menar tror jag... Men jag har aldrigträffat nån för att kolla om han kanske kan vara potentiellt bra pojkvänsmaterial. Ungefär så kanske?
Hmmm, sbårt att förklara hur jag menar tror jag... Men jag har aldrigträffat nån för att kolla om han kanske kan vara potentiellt bra pojkvänsmaterial. Ungefär så kanske?
Quote from Rasmus Olsson on 11 January 2010, 20:55(FAN VAD DET KLIAR I TANGENTBORDSFINGRARNA)
(FAN VAD DET KLIAR I TANGENTBORDSFINGRARNA)
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 20:58JA MEN SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIV DÅ!!!!!
JA MEN SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIV DÅ!!!!!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:00Tack och lov har vi väl inte riktigt samma dejtingprotokoll att genomlida som drabbar många på andra sidan pölen.
Tack och lov har vi väl inte riktigt samma dejtingprotokoll att genomlida som drabbar många på andra sidan pölen.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:04Säg som det är Fredrik, du är bara tacksam över att slippa behöva betala för allt. 😉
Säg som det är Fredrik, du är bara tacksam över att slippa behöva betala för allt. 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:05Dejtingprotokoll??
Edit: och det där att detska betalas för mig i tid och otid tycker jag är mycket störande!
Dejtingprotokoll??
Edit: och det där att detska betalas för mig i tid och otid tycker jag är mycket störande!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:07Efter första dejten ska man göra si, efter andra så. Efter X antal dejter är det dags för dnattpuss. Efter ytterligare Y kanske hångel. Råkar man förivra sig och göra nånting för tidigt är man körd.
Typ.
Efter första dejten ska man göra si, efter andra så. Efter X antal dejter är det dags för dnattpuss. Efter ytterligare Y kanske hångel. Råkar man förivra sig och göra nånting för tidigt är man körd.
Typ.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:08Sen ska man väl fråga fadern om lov också?
Sen ska man väl fråga fadern om lov också?
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:08Eh Fredrik, har aldrig funkat för mig. 😉 Det har alltid gått fortare än jag hunnit tänka.. Och varför tänka?!
Tillägg: och om MAN vill att jag ska föjla protokoll är han tråkig och inget att ha.
Eh Fredrik, har aldrig funkat för mig. 😉 Det har alltid gått fortare än jag hunnit tänka.. Och varför tänka?!
Tillägg: och om MAN vill att jag ska föjla protokoll är han tråkig och inget att ha.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:08Jaha! Så hoppa på killen första natten och slita av honom kläderna är alltså big No-no? *skriver febrilt ner på anteckningsblock* 😉
Jaha! Så hoppa på killen första natten och slita av honom kläderna är alltså big No-no? *skriver febrilt ner på anteckningsblock* 😉