Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:16italienska sådana np! Han råkar köra mc också, så till våren lassar vi klätterutrustningen på respektive hoj och drar till upp i bergen (H)
Klart vi ska ha et no-no seminarie här. Punkt ett måste ju utvärderas vetenskapligt...
italienska sådana np! Han råkar köra mc också, så till våren lassar vi klätterutrustningen på respektive hoj och drar till upp i bergen (H)
Klart vi ska ha et no-no seminarie här. Punkt ett måste ju utvärderas vetenskapligt...
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:17Bjud med en osingel så ni får tips från nånsom lyckats 😉
Bjud med en osingel så ni får tips från nånsom lyckats 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:18Anna. Precis. Vi ska nog kunna få till en doktorsavhandling av det på nolltid skulle jag tro. 😉
Anna. Precis. Vi ska nog kunna få till en doktorsavhandling av det på nolltid skulle jag tro. 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:18Kenny: LOL
Kenny: LOL
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:18hehe, men det är ju inte kul! "Testa själv" ska det vara. Är man experimentalist så är man!
hehe, men det är ju inte kul! "Testa själv" ska det vara. Är man experimentalist så är man!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:18JÄKLAR vad ni skriver! jag hinner ju inte med!
JÄKLAR vad ni skriver! jag hinner ju inte med!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:19Singel-Princessan: Nu kom du ju med en briljant idé! (L) Men jag mailar summa summarum sen till er, så kan vi förbereda inför vårt lilla möte i Alperna innan vi ska träffa de snygga Italienare/Fransoserna (*host*)...
På tal om Italienare och Fransoser f
Singel-Princessan: Nu kom du ju med en briljant idé! (L) Men jag mailar summa summarum sen till er, så kan vi förbereda inför vårt lilla möte i Alperna innan vi ska träffa de snygga Italienare/Fransoserna (*host*)...
På tal om Italienare och Fransoser f
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:19Nä vinprovarna blir väl sällan alkisar?
Nä vinprovarna blir väl sällan alkisar?
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:19Punkt ett, är det pungsparkarna eller? *förvirrad*
Punkt ett, är det pungsparkarna eller? *förvirrad*
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:21Ehm intressant! Av egen erfarenhet då måste jag säga att sydeuropa verkar räcka tt! 😉
Men som sagt, svenska killar har det varit dåligt med i min säng...
*duckar och springer för glatta livet*
Ehm intressant! Av egen erfarenhet då måste jag säga att sydeuropa verkar räcka tt! 😉
Men som sagt, svenska killar har det varit dåligt med i min säng...
*duckar och springer för glatta livet*