Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jessie, märk väl att det var dina könsfrände som påpekade hur bra det var söderöver.

Jessie: Du har en mycket bra poäng där, men du kan väl fixa fodervärd till alla dina djur och hänga med ned och fixa avhandlingen tillsammans med mig, jenny och anna?

Kenny: skicka listan. Är du som Jessie och är väldigt ointresserad av att skaffa barn?

Meh... Det var ju inte JAG som påstod det där. Det var faktiskt min manliga kollega... Och eftersom han är kille tänkte jag att han måste faktiskt ha sett fler dasar än jag. (#)

*Bagheera-rösten går på*

Men Jenny-Kenny - om du pungsparkar dina dejter innan du mountar dem, hur tror du då att de ska kunna få den att stå?
(och blir det inte lite vanskligt att jämföra storlek i det läget också nu när jag tänker efter lite?)

Läste nån gång i Hiterapporten tror jag att det var, det var i alla fall nånting av samma författare, där man konstaterade att det inte fanns några vetenskapliga rapporter om dasars storlek över världen.

Men, att man, baserat på bland annat reklamatione

Daniel: Nä. Ska vi vara allvarliga nu eller? Nä, jag vill gärna ha barn. Vill du? 🙂

Kenny: jo, jag vill ha barn. Tänkte bara på att det kan bli ett litet problem om kulorna är trasiga.

Sessan: Jag har full skötsel på hästen (eller, han går på lösdrift vilket blir ungefär samma sak) och hundvakter kryllar det av som vill ta hand om världens sötaste och mest väluppfostrade Boxerflicka.

Fast jag vill ju egentligen inte veta hur man beter

Jessie: *rodnar och skrapar med foten* Meh... Jag menade inte att sparka så hårt... 🙁