Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik: Nu missade du ju helt Annas poäng - att de (eller vafan.. jag kan gå med på att säga vi) är experimetalister. De vill alltså utföra den empiriska forskningen själva.

Daniel: Ska vi FORTSÄTTA att vara seriösa (märk ordet s-e-r-i-ö-s, som i "allvarlig" eller "nu skojar jag inte längre"), så brukar jag faktiskt vara väldigt vänlig artig och försynt när jag träffar män. Fråga vem som helst. Pungsparkarna har i alla fall (

Jessie: DET blir svårare, det har ju uppenbarligen ingen av oss lyckats klura ut...

Annars så kanske jag skulle ta och göra en lista med nationalitet och storlek...

Jag vill också veta hur man får ett förhållande att fungera. Att gå på dejt och hitta nån är ju inte det svåraste. Men jag tänkte som så att om vi slog våra kloka ihop så kanske vi får till ett vinnande koncept från början till... vigsel eller barn eller

Jessie: men det verkar väl ypperligt med tanke på bristen av just empirisk bevisning. Det är ju mer att se som en hypotes pga faktorer som kan misstänkas vara korrelerade.

Det är lugnt Jenny, men om du tar det i den andra ordningen så funkar det bättre ska du se..

Min hästs mamma hade det som stående taktik. Först låter man hingsten komma till och sen, när han ska kliva av, så måttar man och sparkar honom på pungen så att

Kenny: upp till bevis!

Skrattade lite när jag läste ditt inlägg. 🙂

Singel-prinsessan: jag tror att du letar i fel forum. 🙂

Åh, jag lyckades ÄNTLIGEN få Daniel att skratta - genom att vara allvarlig???... Kan ni karlar försöka vara liiite mindre förvirrande?

Prinsessan: Lite udda väg från Göteborg och till Kittelfjäll men du kanske ska förbi residensstaden på väg upp? Hur som så välkommnar E12:an dig med klassiskt vinterväglag.

Och ja den har växt till sig ordentligt sista veckorna.

Kaffe eller annan färd