Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:47NEJ!!! Vi testar och efteråt gissar vi.... Det blir garanterat bättre än att låta männen mäta 😛
Och ju fler testobjekt desto mindre feltolerans 😛
NEJ!!! Vi testar och efteråt gissar vi.... Det blir garanterat bättre än att låta männen mäta 😛
Och ju fler testobjekt desto mindre feltolerans 😛
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:47Jenny: Mycket bra fråga: Hm, vet inte om jag skulle våga *rodnar djupt*
Jag är ju egentligen väldigt blyg och tafatt av mig när det väl kommer till kritan *väldigt ödmjukt sagt*
Jenny: Mycket bra fråga: Hm, vet inte om jag skulle våga *rodnar djupt*
Jag är ju egentligen väldigt blyg och tafatt av mig när det väl kommer till kritan *väldigt ödmjukt sagt*
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:48Va? Jag fattar fortfarande ingenting... Är det inte bättre om VI mäter? Då vet vi ju att datat är korrekt?
Va? Jag fattar fortfarande ingenting... Är det inte bättre om VI mäter? Då vet vi ju att datat är korrekt?
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:49Jo men mäta är ju inte kul....
Jo men mäta är ju inte kul....
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:50Vi kanske kan anordna nån mer manligt inriktad variant på Spring Break och stå och skrika "visa penisen!" och sen kan vi önmåtta och/eller fotodokumentera dem som vågar? *freestajlar in ett förslag*
Vi kanske kan anordna nån mer manligt inriktad variant på Spring Break och stå och skrika "visa penisen!" och sen kan vi önmåtta och/eller fotodokumentera dem som vågar? *freestajlar in ett förslag*
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:51Ok, räkna inte med mig för att gör "the dirty work"... Varför var det intressant att veta förresten? Har inte Jessie redan konstaterat att "pusselbitarna" måste passa varandra? Då är det inte bara dasarna vi måste mäta och NU börjar vi verkligen gå in på
Ok, räkna inte med mig för att gör "the dirty work"... Varför var det intressant att veta förresten? Har inte Jessie redan konstaterat att "pusselbitarna" måste passa varandra? Då är det inte bara dasarna vi måste mäta och NU börjar vi verkligen gå in på
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:53För mig som har studerat Hiterapporten igen då, kan jag ju även utveckla att korrelationen mellan erigerad och icke erigerad storlek är väldigt svag, så det måste vara rätt förutsättningar.
Mätmetoden måste alltså vara tillräckligt angenäm så att säga.
För mig som har studerat Hiterapporten igen då, kan jag ju även utveckla att korrelationen mellan erigerad och icke erigerad storlek är väldigt svag, så det måste vara rätt förutsättningar.
Mätmetoden måste alltså vara tillräckligt angenäm så att säga.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:53Fasen också Jenny, du har helt RÄTT! 😀
Jag blev bara lurad till att klura ut en praktisk lösning på problemet (hur vi ska inhämta fakta) när svaret på frågan givetvis var att Det behöver vi ju inte. Tack Jenny! (t+)
Fasen också Jenny, du har helt RÄTT! 😀
Jag blev bara lurad till att klura ut en praktisk lösning på problemet (hur vi ska inhämta fakta) när svaret på frågan givetvis var att Det behöver vi ju inte. Tack Jenny! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:54Nä, men nu får ni starta en egen tråd för den här diskussionen. När jag har 64 olästa svar börjar jag ju undra hur många som har hunnit osingla sig när jag varit ute på annat 🙂
Nä, men nu får ni starta en egen tråd för den här diskussionen. När jag har 64 olästa svar börjar jag ju undra hur många som har hunnit osingla sig när jag varit ute på annat 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:54Nä tjejer, jag vägrar också diskutera det här.. Men jag menar ju bara att vi bör ordna en singeltjejträff nere i alperna hos Anna och där dricker vi vin, testar ev en skidbacke eller bara njuter av landskapet och löser alla våra världsproblem. Sen att vi
Nä tjejer, jag vägrar också diskutera det här.. Men jag menar ju bara att vi bör ordna en singeltjejträff nere i alperna hos Anna och där dricker vi vin, testar ev en skidbacke eller bara njuter av landskapet och löser alla våra världsproblem. Sen att vi