Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kenny: det fanns nån teori om att storleken var beroende av breddgrad nånstans, men jag måste erkänna att jag nog har tappat tråden lite.

Fredrik: Den man som inte blir upphetsad av att ett helt gäng snygga brudar står och ropar åt honom att de vill se honom naken är väl knappast värt att mäta ens?

Äsch ja, du har nog rätt - men lite experiment vore kul. Dejting-former vs nationalitet kanske?? 😉

Men Johanna, vad skulle vi döpa den tråden till utan att bannas från Funbeat av Olle?

Sessan - men är det inte lite drygt då att den där snyggingen man kanske snavat över i liftkön eller så bor så fruktansvärt långt bort?? 🙁

Prinsessan: jag är lite osäker på om det som inte fungerar är en ändlig mängd... 🙂

Oj vad segt det går! Undrar varför... 😉

Jessie: you would be surprised... (#)

Fredrik: Ja, men det var ju inte min teori... Jag bara kom att tänka på det när vi nämde pojkar från sydligare breddgrader. Det är väl ändå inte MITT fel eller?

det går direktflyg från Geneve till många ställen i Europa (utom Gbg, hur tänkte de där??)

Och det vore ju jättetrist attha en pojkvän boende i alperna som man måste hälsa på då och då... 😉

Jo det är klart att det är... Men... Lite roligt kan man ju ha :O
Vill bara säga att jag hörde att vi alla singlar kan kanske lära oss nåt nu när klockan blir 22.30 om vi tittar på kanal 5. Då är det Sverige pussas och kramas och det skulle tydligen handl