Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hörni flickor, hur ska en singeltjejträff nere hos Anna hjälpa er att bli osinglade. Ta med mig åtminstone, jag _kan_ åka skidor.

Äsch, dom ska ju egentligen inte osingla sig här nere. Men konferenser/seminarier håller man på trevliga ställen har jag märkt. Norrköping is not the hit. T.ex.

Singel-Princessan: menar du inte Tough Love på TV3 kl. 22? "Amerikansk reality från 2009. Tjejerna deltar i en övning i att ta reda på vad män tycker om dem, enbart genom att gå på utseende." Låter som mycket mer användbart... 😉

Anna: Det skulle ju inte göra ett dugg ont att ha en pojkvän som man måste hälsa på i alperna...

Daniel: Ska vi åka lite skidor redan till helgen? You tell me where 😉

Ännu bättre TV-tips - Tough Love NU på 3an. Om HUR man träffar sin egen Mr Right! *tipsa och fly ner till TV-soffan*

Prinsessan: Ta med en IKEAmöbel så ser vi till att nåt vettigt blir gjort när du passerar. Gärna en spis eller liknande så slipper du Frasse(s). (H)

Jenny: Hahahahahahaha, Ja den måste jag se! Och Anna har helt rätt konferenser ska hållas på trevliga ställen.

edit till Daniel: jag tror det finns killar i schwiz som kan åka skidor, men jag kan ha fel 😉

Är det nån mer än jag som har lyckats bli utka

Funbeat vill inte ha mig här heller, men nu verkar det funka bättre. Osså är man så FB-beroende att man kämpar här fast det inte riktigt funkar...

Men Kenneth! Jag saknar ju Frasses (dessutom kanske man blir serverad av han Rhabi som va med i idol haha) Är ju toknöjd över att de öppnade Max här i Gbg i april även om de bara serverar hamburgare på låtsas så finns det åtminstone riktiga hamburgare att

Jo, det finns säkert grabbar som kan åka i schweiz, det betvivlar jag inte, men jag kan också åka, tänkte att jag platsar då.

Hammarbybacken? Där finns det snö har jag hört och är på min bakgård. 😀