Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:06Kisa? 😉
Kisa? 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:10Mamma Danska, pappa norrbottning...stackars lilla hissknappsbaaaaarn
😀
Mamma Danska, pappa norrbottning...stackars lilla hissknappsbaaaaarn
😀
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:24Kisa, där ser man, inte riktigt linköping.
Jag lär mig...
Kisa, där ser man, inte riktigt linköping.
Jag lär mig...
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:27Nä, ok. Östergötland. Fast backarna är inte Alperna direkt.
Nä, ok. Östergötland. Fast backarna är inte Alperna direkt.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:39116 inlägg sedan i eftermiddags...
...enbart i denna tråden!*skakar på huvudet*
116 inlägg sedan i eftermiddags...
...enbart i denna tråden!
*skakar på huvudet*
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:40Ja, vi råkade nudda vid ett intressant ämne... Det händer ju faktiskt. 😉
Ja, vi råkade nudda vid ett intressant ämne... Det händer ju faktiskt. 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:59man är borta ett par dagar och Bruse har gått hädan ! Oroväckande utveckling på singel fronten...och Kenny Starfighter (hum kärt barn har många namn) bor fortfarande 2 timmar bort...snart dags att gå igenom isen och glömma dubbarna hemma
man är borta ett par dagar och Bruse har gått hädan ! Oroväckande utveckling på singel fronten...och Kenny Starfighter (hum kärt barn har många namn) bor fortfarande 2 timmar bort...snart dags att gå igenom isen och glömma dubbarna hemma
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:01Linda? Har det blivit mitt mellannamn helt plötsligt?
Edit: Har du också en Ninja Magnus? 😉
Linda? Har det blivit mitt mellannamn helt plötsligt?
Edit: Har du också en Ninja Magnus? 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:02VAD PRATAR DU OM JENNY
VAD PRATAR DU OM JENNY
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:04Du skrev Kenny Linda Starfighter först... Jag såg det nog... 😉 Vem är Linda?
Du skrev Kenny Linda Starfighter först... Jag såg det nog... 😉 Vem är Linda?