Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:05SKULLE JAG? bevisa det älskling!
SKULLE JAG? bevisa det älskling!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:05Ja det är en fråga jag ställt mig länge!
Ja det är en fråga jag ställt mig länge!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:08(#) Du vet ju att jag inte kan visa det. Men mitt mellannamn är inte Linda hursomhelst. Inte mitt första heller. Eller mitt sista. Så vet du det. ÄLSKLING. 😉
(#) Du vet ju att jag inte kan visa det. Men mitt mellannamn är inte Linda hursomhelst. Inte mitt första heller. Eller mitt sista. Så vet du det. ÄLSKLING. 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:10jag vet darling...skall du på några nya UCPA äventyr?
BLir ett för mig v.11 i Charmonix...och sen ja nåt seglandes i sommar!
jag vet darling...skall du på några nya UCPA äventyr?
BLir ett för mig v.11 i Charmonix...och sen ja nåt seglandes i sommar!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:12Har inte bestämt mig än, men ja, jag VILL! Funderade faktiskt på om jag skulle köra klättring denna sommar... 🙂 Kanske med Anna? 😉
Har inte bestämt mig än, men ja, jag VILL! Funderade faktiskt på om jag skulle köra klättring denna sommar... 🙂 Kanske med Anna? 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:15Ah kul, ja då blir det nåt icke havs center, träna mycket innan det blir roligare om man kan komma in i nån grupp som är mer avancerad!
Ah kul, ja då blir det nåt icke havs center, träna mycket innan det blir roligare om man kan komma in i nån grupp som är mer avancerad!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:16Anna...hum henne har jag nog aldrig trakasserat!
Anna...hum henne har jag nog aldrig trakasserat!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:17Hehe... Då får du väl börja nu? 😉
Hehe... Då får du väl börja nu? 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:18nejdå! Inte jag som är så snäll!
nejdå! Inte jag som är så snäll!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:21Nä... Det förstås. 😉
Ok...
Cykelhjälm: check
Överdragsbyxor: check
Nyklar, plånbok, mobil: check
Cykellyse: checkNu drar jag iväg till jobbet! Ha det härligt idag alla älsklingar! (L)
Nä... Det förstås. 😉
Ok...
Cykelhjälm: check
Överdragsbyxor: check
Nyklar, plånbok, mobil: check
Cykellyse: check
Nu drar jag iväg till jobbet! Ha det härligt idag alla älsklingar! (L)