Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 17:04Jag vågar inte titta på den där när jag sitter på jobbet... (#)
Jag vågar inte titta på den där när jag sitter på jobbet... (#)
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 17:07http://open.spotify.com/track/6ajgCBCtC9NcVTTBBFyZrO
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 17:23Underbart! (L) Tack, Manne!
Underbart! (L) Tack, Manne!
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 18:30Men kära vänner!! Trodde ett tag att ni var på väg att spåra ur idag IGEN! Inte mitt fel idag i alla fall... Jag har kört 52 mil i min bil. och jag ÄR lite kär i tyska Autobahn! (L)
Tre filer, varav vänsterfilen är helt tom, ingen som ligger där "bara fö
Men kära vänner!! Trodde ett tag att ni var på väg att spåra ur idag IGEN! Inte mitt fel idag i alla fall... Jag har kört 52 mil i min bil. och jag ÄR lite kär i tyska Autobahn! (L)
Tre filer, varav vänsterfilen är helt tom, ingen som ligger där "bara fö
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 18:32Skönt att höra att du kom fram hel! (L)
Skönt att höra att du kom fram hel! (L)
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 18:41Klart jag gjorde! (L)
Klart jag gjorde! (L)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 12:25Har vi inte en tråd som heter Svammel längre?
*undrar sådär försynt som bara jag kan*
Har vi inte en tråd som heter Svammel längre?
*undrar sådär försynt som bara jag kan*
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 12:59Vilket OS?
Vilket OS?
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 13:14Vista.... påtvingad det på jobbet.... Andra program klarar att spela upp ljud helt ok... well, well, får väl göra en djupdykning i det ikväll. Det finns visst nått här som kallas jobb också.. 🙂
Vista.... påtvingad det på jobbet.... Andra program klarar att spela upp ljud helt ok... well, well, får väl göra en djupdykning i det ikväll. Det finns visst nått här som kallas jobb också.. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 13:19Ok, kan inte hjälpa dig då, men har haft samma problem ganska mycket under Wine på Linux sedan distributionerna gick över till pulseaudio. På senare tid verkar det ha börjat fungera bättre dock.
Ok, kan inte hjälpa dig då, men har haft samma problem ganska mycket under Wine på Linux sedan distributionerna gick över till pulseaudio. På senare tid verkar det ha börjat fungera bättre dock.