Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:31Hej alla! Jag har gått och osinglat mig, men kommer nog hänga kvar här lite ändå! 🙂 Hoppas det är ok!
Hej alla! Jag har gått och osinglat mig, men kommer nog hänga kvar här lite ändå! 🙂 Hoppas det är ok!
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:33Kul Peter, Grattis! Har faktiskt undrat var du tagit vägen. Är det hon från Nyår?
Kul Peter, Grattis! Har faktiskt undrat var du tagit vägen. Är det hon från Nyår?
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:40Mitt minne är inte det bästa, men har inte du varit här och deklarerat detta tidigare ett antal gånger, Peter? Hur står det till egentligen? *kram* Men grattis i alla fall! (L)
Mitt minne är inte det bästa, men har inte du varit här och deklarerat detta tidigare ett antal gånger, Peter? Hur står det till egentligen? *kram* Men grattis i alla fall! (L)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:50Tack! Japp, det är hon från nyår. Vi har träffats en del och nu har även barnen vetat om det en tid så nu är jag officiellt osinglad... 🙂
Jenny eller KS; Det var nog mest att jag inte hann med att läsa alla inlägg som gjorde att jag valde bort Singelgr
Tack! Japp, det är hon från nyår. Vi har träffats en del och nu har även barnen vetat om det en tid så nu är jag officiellt osinglad... 🙂
Jenny eller KS; Det var nog mest att jag inte hann med att läsa alla inlägg som gjorde att jag valde bort Singelgr
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:57Peter: Nä, jag menade att jag hade för mig att du annonserat dig som osingel tidigare? Men det kanske var nån annan? Jag är glad för din skull i alla fall! Det måste vara lite klurigt att osingla sig när man har barn och man vill gärna att alla ska komma
Peter: Nä, jag menade att jag hade för mig att du annonserat dig som osingel tidigare? Men det kanske var nån annan? Jag är glad för din skull i alla fall! Det måste vara lite klurigt att osingla sig när man har barn och man vill gärna att alla ska komma
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 18:15Jenny; nej jag tror inte jag officiellt har gått ut och osinglat mig här.
Som svar på din fråga så är det mycket som ska stämma.Nu funkar det väldigt bra då det skiljer ett år mellan tjejerna och hon gillar det min son gillar + det som min dotter gill
Jenny; nej jag tror inte jag officiellt har gått ut och osinglat mig här.
Som svar på din fråga så är det mycket som ska stämma.
Nu funkar det väldigt bra då det skiljer ett år mellan tjejerna och hon gillar det min son gillar + det som min dotter gill
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 18:19Det låter bra, Peter! Lite imponerad över att ni lyckades få till det faktiskt! Långsamt fram är nog också rätt klokt. 🙂 Tänk om man hade haft sån disciplin... 😉
Det låter bra, Peter! Lite imponerad över att ni lyckades få till det faktiskt! Långsamt fram är nog också rätt klokt. 🙂 Tänk om man hade haft sån disciplin... 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:07Långsamt har det inte alltid gått i alla lägen... 😉 Men andra delar, mer kostsamma, har vi inte ens börjat diskutera ännu. Jag fick höra av henne att vi var särbos, jag tyckte flickvän lät bra, men vi är ju såklart särbos och försöker hitta så mycket ti
Långsamt har det inte alltid gått i alla lägen... 😉 Men andra delar, mer kostsamma, har vi inte ens börjat diskutera ännu. Jag fick höra av henne att vi var särbos, jag tyckte flickvän lät bra, men vi är ju såklart särbos och försöker hitta så mycket ti
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:09Stort grattis Peter! Hoppas att ni blir lyckliga tillsammans. 🙂
Stort grattis Peter! Hoppas att ni blir lyckliga tillsammans. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:40Tack Mats! Ja än så länge har vi överseende med det mesta... haha! 🙂
Allt har sin tid och särbo passar bra nu tycker jag. Det tar tid att lära känna varandra och man har kul under tiden. Och sen hoppas jag ju såklart att det ska hålla länge!
Tack Mats! Ja än så länge har vi överseende med det mesta... haha! 🙂
Allt har sin tid och särbo passar bra nu tycker jag. Det tar tid att lära känna varandra och man har kul under tiden. Och sen hoppas jag ju såklart att det ska hålla länge!