Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:09Det är ju lite fler omständigheter att ta hand om när man har barn, så man får nog ta det lite lugnt då vare sig man vill eller inte.
Grattis f.ö. och lycka till!
Det är ju lite fler omständigheter att ta hand om när man har barn, så man får nog ta det lite lugnt då vare sig man vill eller inte.
Grattis f.ö. och lycka till!
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:12Måste bli lite jobbigt om man hittar nån man verkligen tycker om men som barnen inte riktigt gillar... Hursom. Nog om det.
Måste bli lite jobbigt om man hittar nån man verkligen tycker om men som barnen inte riktigt gillar... Hursom. Nog om det.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:14Jag tar för givet att om jag träffar en kille med barn, så kommer barnet/barnen älska mig (säger jag lite ödmjukt...).
Jag tar för givet att om jag träffar en kille med barn, så kommer barnet/barnen älska mig (säger jag lite ödmjukt...).
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:17Det kanske är för att redan har fått egna barn, Helena? 😉
Det kanske är för att redan har fått egna barn, Helena? 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:18Nej, såvitt jag vet har jag inga égna barn. Men säker kan man väl aldrig vara...
Nej, såvitt jag vet har jag inga égna barn. Men säker kan man väl aldrig vara...
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:22Har du inte? Jag fick för mig att du nämnde nåt om en son och hans flickvän, men jag måste ha minnts fel. Ber om ursäkt. 🙁
Har du inte? Jag fick för mig att du nämnde nåt om en son och hans flickvän, men jag måste ha minnts fel. Ber om ursäkt. 🙁
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:23Jag tror att barn kan ha svårt att acceptera att deras föräldrar är skilda, och vill ha tillbaka både mamma och pappa i familjen igen. Detta beror skälvklart på barnens ålder och en massa andra faktorer, så självklart stämmer det inte på alla.
Men jag tr
Jag tror att barn kan ha svårt att acceptera att deras föräldrar är skilda, och vill ha tillbaka både mamma och pappa i familjen igen. Detta beror skälvklart på barnens ålder och en massa andra faktorer, så självklart stämmer det inte på alla.
Men jag tr
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:24Tack för tipset Björn! Inte för att det är aktuellt just nu, men man vet ju aldrig! 😉
Tack för tipset Björn! Inte för att det är aktuellt just nu, men man vet ju aldrig! 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:25Det var nån annan som nämnde son och flickvän idag, men jag är helt oskyldig till det.
Det var nån annan som nämnde son och flickvän idag, men jag är helt oskyldig till det.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:26Det har nog ganska mycket med ålder att göra. Mini tror jag knappast skulle protestera särskilt mycket, men hon är bara 2,5 (drygt). Hinner de bli ett par år till kan de nog få lite mer egna idéer.
Det har nog ganska mycket med ålder att göra. Mini tror jag knappast skulle protestera särskilt mycket, men hon är bara 2,5 (drygt). Hinner de bli ett par år till kan de nog få lite mer egna idéer.