Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:31Kommer ihåg känslan när mina föräldrar gick skilda väger. Förvisso var detta på 70 talet, och det var ovanligt med skilda föräldrar då.
Och Ja Fredrik, jag var äldre redan då än vad din dotter är idag...(Den meningen lät skum.)
Kommer ihåg känslan när mina föräldrar gick skilda väger. Förvisso var detta på 70 talet, och det var ovanligt med skilda föräldrar då.
Och Ja Fredrik, jag var äldre redan då än vad din dotter är idag...(Den meningen lät skum.)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:33Mina separerade i samma tidsveva som jag föddes, så jag var inte riktigt med i matchen då. Däremot skilde de sig inte och det kom inte in nån ny i bilden förrän jag var typ nio år, så då var man kanske inte riktigt lika lätt att ha att göra med, även om j
Mina separerade i samma tidsveva som jag föddes, så jag var inte riktigt med i matchen då. Däremot skilde de sig inte och det kom inte in nån ny i bilden förrän jag var typ nio år, så då var man kanske inte riktigt lika lätt att ha att göra med, även om j
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:43Jag önskar min far hade hittat nån ny när vi var barn... Det kanske hade gett en normalare bild av hur ett förhållande borde gå till? (#)
Jag önskar min far hade hittat nån ny när vi var barn... Det kanske hade gett en normalare bild av hur ett förhållande borde gå till? (#)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:46Dunno, min track-record är inte fantastisk :-).
Dunno, min track-record är inte fantastisk :-).
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 22:46Ett hett tips är annars att hundtricket funkar skitbra på andras barn! 😉
Ett hett tips är annars att hundtricket funkar skitbra på andras barn! 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 23:41Inte minst på min dotter faktiskt.
Inte minst på min dotter faktiskt.
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2010, 17:16Mötte en viss herre med förkärlek för rosa cykelkläder och badmössor på Cykelcity idag i sällskap med en dam med förkärlek för rosa bromshandtagsöverdrag.
Så jag förväntar mig ett inlägg i denna tråden nu. Stampar med foten...
Mötte en viss herre med förkärlek för rosa cykelkläder och badmössor på Cykelcity idag i sällskap med en dam med förkärlek för rosa bromshandtagsöverdrag.
Så jag förväntar mig ett inlägg i denna tråden nu. Stampar med foten...
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 17:44Bruse: man kan t.o.m. gå på IKEA tillsammans utan att vara ett par. Sedan kan du ju ha rätt också, alltid kul att spekulera 😉
Å andra sidan kan ju folk få vara hur hemliga de vill sålänge de vill det...
Bruse: man kan t.o.m. gå på IKEA tillsammans utan att vara ett par. Sedan kan du ju ha rätt också, alltid kul att spekulera 😉
Å andra sidan kan ju folk få vara hur hemliga de vill sålänge de vill det...
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2010, 20:44Tyst nu Anna, skräm inte ned vargen i sin lya igen när jag nästan lyckas locka fram honom.
Tyst nu Anna, skräm inte ned vargen i sin lya igen när jag nästan lyckas locka fram honom.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:52*flaxar med armarna*
*flaxar med armarna*