Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: det där låter misstänkt likt mina egna upplevelser... 🙂

Jessie: Ok. Check *skriver ner i anteckningsblocket* 😀

Haha Kenny! 😀 Det är kontrasten mellan mina smått oallvarliga inlägg och dina försök att faktiskt vara allvarlig som skapar humorn.

Jag skrattar oftare än du tror 🙂

Fredrik: Nåja, du har ju trots allt lyckats att bli pappa så SÅ hårt kan hon ju inte rimligtvis ha sparkat efteråt? 😉

Fredrik... Jo kanske det, men nu pratar ju vi om att slå våra kloka och smarta huvuden ihop och komma fram till en lösning som vi kan presentera här för alla som vill osingla sig. Och vad kan passa bättre än att göra det i ett alpland med trevligt sällska

Kenneth: Precis,flyget går dit. Ska stanna till Öst på stan eller Berghem och sen så... Ja ett stopp på Frasses är ju ett måste!

Empirisk undersökning på ett forum verkar ju... meningslöst?

Exempel:
Titel: Hjälp med undersökning
Text: Vill alla Herrar här vara vänliga att skriva ner födelseort samt storlek så vi kan göra en undersökning?

Jo tjena, de måtten vet vi ju vad de komme

Anna: Men menar du att vi måste åka runt och mäta då? *förvirrad*

Anna, jag tänkte mer att vi kunde ha lite andra frår också. Som hur i h-vete får man ett förhållande att fungera i längden egentligen? Sen kör man svaren genom det förhatliga (men på umeå universitet ack så populära) SPCS för att få fram resultat som är

Jag tänkte nog mer på utvecklandet av teorier för förhållandens fortlevnad. Nog för att jag helt är för att en grupps vishet (oftast) är större än summan av individernas, men jag är lite osäker på förutsättningarna här... 🙂