Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Killen från Alingsås ville alltså ha iväg dig långt bort. Hmm vad kan det bero på? (#)

Varför duckar du Anna? Om det har varit brist av en vara är det svårt att skapa ett snitt av värdet.

Fredrik: nä, punkt ett var att man inte ska "mounta" killen innan han har hunnit säga "hej" och slita av honom kläderna... 🙂 Vill du att jag mailar listan till dig med?

Kommer pungsparken efter monteringen?

Kenneth, bara för att du råkar bo i lapp-stockholm... Tsss, du snackar med en tvättäkta norrlänning här. Har gjort norrlandstestet på och vet med bestämdhet att jag tillhör toppskicket av äkta norrlänning. Men det var inte det... Vi har lyckats förr vi oc

Nej daniel, jag menar mera att om sydeuropa/mellaneuropa är bra och dasarna (hmmm, intressant ord, nytt för mig...) blir större ju längre söder ut man kommer ..... Mina breddgrader är för lika för att göra statistik, jag litar fullt ut på Jenny här. Hon v

Med Annas och Kennys logik undrar jag stilla hur det är ställt norr om Uppsala.

Kenny: Ja, gärna. Måste tillstå att jag trots empiriska undersökningar inte har lyckats nåt vidare i mina utforskningar av dejtinggrejen.

Jaha.. då var vi där igen. Kom igen brudar - nu tar vi det här med storleken en gång till och killarna antecknar (eller var det tvärtom?):

Det är inte storleken som har betydelse utan PASSFORMEN.
Allt mellan "är du inne än?" och "ajje! det där är min li

Daniel... Nu satte du huvudet på spiken. Nä, jag tror att punkspark måste vara första steget, sen när killen står på alla fyra och gnyr (och det gör de, det är ju det som är så roligt!) så passar man på och sliter av honom kläderna. Så måste det ju gå til