Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:09se Daniels länk igen
den är underbar 🙂så får ni reglerna för svenska dejter
se Daniels länk igen
den är underbar 🙂
så får ni reglerna för svenska dejter
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:09Jenny, kan du skicka ett pm till mig med det så jag också kommer ihåg det?? (H)
Jenny, kan du skicka ett pm till mig med det så jag också kommer ihåg det?? (H)
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:09Har Fredrik erfarenhet från dejter från andra sidan pölen?
Har Fredrik erfarenhet från dejter från andra sidan pölen?
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:10Ja men en sak håller jag faktiskt med om. Det är INTE kul att gå ut i Sverige, alla är ju packade vid 23. Är man inte själv det blir det lätt patetiskt....
Ja men en sak håller jag faktiskt med om. Det är INTE kul att gå ut i Sverige, alla är ju packade vid 23. Är man inte själv det blir det lätt patetiskt....
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:10Kenny plita ned det om pungsparkar okså under rubriken "Big No no" 😉
Kenny plita ned det om pungsparkar okså under rubriken "Big No no" 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:11Ja, nåt sådant. Om det är före eller efter hånglet beror lite på hur troende den andre är. Just det råkar jag veta nåt om eftersom jag i mina unga år på universitet i USA dejtade en bokstavstroende missionsförbundare.
Det var bra kyssträning för en tonår
Ja, nåt sådant. Om det är före eller efter hånglet beror lite på hur troende den andre är. Just det råkar jag veta nåt om eftersom jag i mina unga år på universitet i USA dejtade en bokstavstroende missionsförbundare.
Det var bra kyssträning för en tonår
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:12Jag råkar faktiskt enbart ha "dejtat" (hrmpf) på denna sidan pölen och tja... förutom att det som sagt ska betalas hit och dit har jag inte stött på några konstigheter...
Jag råkar faktiskt enbart ha "dejtat" (hrmpf) på denna sidan pölen och tja... förutom att det som sagt ska betalas hit och dit har jag inte stött på några konstigheter...
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:12ni följer ju protokollet när ni gör så ( fniss)
ni följer ju protokollet när ni gör så ( fniss)
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:14Jenny, jag vill också få anteckningarna du för. Du kan ju maila dem 😉 Eller så får vi ordna en singel-tjejträff hemma hos Anna i landet med de höga bergen och där konferera vad vi hittils har för erfarenheter och på så sätt bli fulla av visdom. Hon kansk
Jenny, jag vill också få anteckningarna du för. Du kan ju maila dem 😉 Eller så får vi ordna en singel-tjejträff hemma hos Anna i landet med de höga bergen och där konferera vad vi hittils har för erfarenheter och på så sätt bli fulla av visdom. Hon kansk
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:14Ok, Anna... Jag PM:ar dig alla regler sen när jag fått lite fler... 😉
Ok, Anna... Jag PM:ar dig alla regler sen när jag fått lite fler... 😉