Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:14*drar sig diskret undan och försöker skamset dölja alla spår av kaksmulor*
*drar sig diskret undan och försöker skamset dölja alla spår av kaksmulor*
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:18Elin du kan få kakor av mej ....jag har ett halvt paket chokladdoppade brago kvar......en stund till iaf! (H)
Elin du kan få kakor av mej ....jag har ett halvt paket chokladdoppade brago kvar......en stund till iaf! (H)
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:19ohh brago..... i choklad!!!!
ohh brago..... i choklad!!!!
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:25Vilka gottegrisar ni är!
Vilka gottegrisar ni är!
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:26såklart du ska få kakor, Elin, kom-kom.... *lägger ut ett spår med kaksmulor*
😉
såklart du ska få kakor, Elin, kom-kom.... *lägger ut ett spår med kaksmulor*
😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:28Jag tycker Digestive-bars i choklad är såååå gott! (H:)
Jag tycker Digestive-bars i choklad är såååå gott! (H:)
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:32Då har du inte provat den "nya " Ballerina ... Kladdkaka som man ska doppa .... MUMS !!!
Då har du inte provat den "nya " Ballerina ... Kladdkaka som man ska doppa .... MUMS !!!
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:34Nja...är lite tveksam till det faktiskt. Köpt kladdkaka får jag ont i magen av, men min egen, DEN går inte av för hackor kan jag säga (H:) Det är mycket kärlek i den och så jäääävla god. Lite vaniljglass till det så... Mm mm mm!
Nja...är lite tveksam till det faktiskt. Köpt kladdkaka får jag ont i magen av, men min egen, DEN går inte av för hackor kan jag säga (H:) Det är mycket kärlek i den och så jäääävla god. Lite vaniljglass till det så... Mm mm mm!
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:41*slutar läsa den här tråden och kalasar loss på ett par äggmackor istället*
*slutar läsa den här tråden och kalasar loss på ett par äggmackor istället*
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:55uscha ligen vad sugen man blir på onyttigheter nu då.... får nog oxå sluta läsa denna tråden.. men frågan är om man kan hålla sig borta ??????!!!!!
uscha ligen vad sugen man blir på onyttigheter nu då.... får nog oxå sluta läsa denna tråden.. men frågan är om man kan hålla sig borta ??????!!!!!