Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:23Anna: har abstinensen varit stor? 🙂
Anna: har abstinensen varit stor? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:25Ordning i ledet!
Just den här tråden får ni faktiskt inte trasha. Den enda som får göra det är Jenny-Kenny för det var så himla roligt. (t+)
Ordning i ledet!
Just den här tråden får ni faktiskt inte trasha. Den enda som får göra det är Jenny-Kenny för det var så himla roligt. (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 1 April 2010, 13:26Håller med Johanna, det här är en allvarlig tråd. Faktiskt. Sådeså.
Håller med Johanna, det här är en allvarlig tråd. Faktiskt. Sådeså.
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:28Åh, tack Johanna! (H:) *gömmer mig bakom Johanna i betryggande avstånd från alla kärleks- utsvultna SINGLAR* 😉
Åh, tack Johanna! (H:) *gömmer mig bakom Johanna i betryggande avstånd från alla kärleks- utsvultna SINGLAR* 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:39ja håkan jag kan vägra kakor!!! är inte sånt kakmonster...
stälde mig på vågen i morse.. o det visa sig jag fick+0.8kg.. så jag var tvungen o mäta magen.. o då var det - 1 cm till där så jag har visst fått mer muskler då då 😉
ja håkan jag kan vägra kakor!!! är inte sånt kakmonster...
stälde mig på vågen i morse.. o det visa sig jag fick+0.8kg.. så jag var tvungen o mäta magen.. o då var det - 1 cm till där så jag har visst fått mer muskler då då 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:53skuttar vidare till Spotifytråden och allmänna svammeltråden i stället.
skuttar vidare till Spotifytråden och allmänna svammeltråden i stället.
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 15:55Hhmm, rosévin, undrar om inte påskhelgen är ett alldeles ypperligt tillfälle för att göra rosédebuten för 2010. Skall dock försöka hålla nere konsumtionen liiite mot förra året. Sommaren 2009 är nog nästan känd som sommaren då jag och mina bästa kompisar
Hhmm, rosévin, undrar om inte påskhelgen är ett alldeles ypperligt tillfälle för att göra rosédebuten för 2010. Skall dock försöka hålla nere konsumtionen liiite mot förra året. Sommaren 2009 är nog nästan känd som sommaren då jag och mina bästa kompisar
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:33Är det baaara jag som hade tyckt att skämtet varit bättre om Mats också hade varit med på det och deklarerat utträde samtidigt? 😉
Men vad är allt det här tjafset om KAKOR i osinglasig-tråden?
*spänner ögona i folket*Jag menar.. det finns off topic oc
Är det baaara jag som hade tyckt att skämtet varit bättre om Mats också hade varit med på det och deklarerat utträde samtidigt? 😉
Men vad är allt det här tjafset om KAKOR i osinglasig-tråden?
*spänner ögona i folket*
Jag menar.. det finns off topic oc
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:37Jessie: (t+) synd att man inte kan battra pa ett aprilskamt i efterhand 😉 Skams pa er MätsBobby *fniss* och Känny, det kunde ni ju kommit pa lite tidigare an Jessie!
😀
Jessie: (t+) synd att man inte kan battra pa ett aprilskamt i efterhand 😉 Skams pa er MätsBobby *fniss* och Känny, det kunde ni ju kommit pa lite tidigare an Jessie!
😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:41Det var ett spontaninfall. Det var inte så att jag hade planerat det i flera dagar... ;P Dessutom undrade jag om jag skulle lyckas lura Mats själv och det kunde jag. Ett litet tag i alla fall! 😉
Det var ett spontaninfall. Det var inte så att jag hade planerat det i flera dagar... ;P Dessutom undrade jag om jag skulle lyckas lura Mats själv och det kunde jag. Ett litet tag i alla fall! 😉