Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:44Okej Jenny. Klart det var kul att se om du kunde lura Mats... *inser direkt!* men.. hmm.. du kunde ju ändå ha bett någon annan att vara med och luras? Det hade ju bara varit sååå kul! 😀
Okej Jenny. Klart det var kul att se om du kunde lura Mats... *inser direkt!* men.. hmm.. du kunde ju ändå ha bett någon annan att vara med och luras? Det hade ju bara varit sååå kul! 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:46Äsch. Jag får försöka igen nästa år... 😉
Äsch. Jag får försöka igen nästa år... 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:46ööö... jag vill också deklarera mitt utträde... äsch, det är för sent nu va
😀kakor och kex hör väl definitivt hemma i tråden för utträde, man osinglar sig väl om man får tag på ett riktigt kex. Kanske.
ööö... jag vill också deklarera mitt utträde... äsch, det är för sent nu va
😀
kakor och kex hör väl definitivt hemma i tråden för utträde, man osinglar sig väl om man får tag på ett riktigt kex. Kanske.
Quote from Fredric Lagerström on 1 April 2010, 16:46Nä, en sån grej att både Mats o Kenny skulle deklarera utträde hade jag inte klarat. Det hade blivit för mycket på en gång att ta in. Jösses! 😉
Men jag har lurat kollegorna lite här idag och exet tvärlurade jag när hon ringde!
Jag hade radion på här ga
Nä, en sån grej att både Mats o Kenny skulle deklarera utträde hade jag inte klarat. Det hade blivit för mycket på en gång att ta in. Jösses! 😉
Men jag har lurat kollegorna lite här idag och exet tvärlurade jag när hon ringde!
Jag hade radion på här ga
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:49Aadu: *asg* Du är för rolig... 😀 (Och vaddå "du hade inte klarat av det?")
Aadu: *asg* Du är för rolig... 😀 (Och vaddå "du hade inte klarat av det?")
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:50På vårat jobb (vi tillverkar rostfritt stål) skrev de på intranet att man kunde få 3.000kr/ton skrot man körde till huvudporten (skrotbristen på världsmarknaden just nu är nämligen inget skämt!). Undrar just om någon åkte dit med sin gamla bil med hopp om
På vårat jobb (vi tillverkar rostfritt stål) skrev de på intranet att man kunde få 3.000kr/ton skrot man körde till huvudporten (skrotbristen på världsmarknaden just nu är nämligen inget skämt!). Undrar just om någon åkte dit med sin gamla bil med hopp om
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 12:53Grattis Jenny!
Stället kommer inte vara sig likt utan dig dock :/
Grattis Jenny!
Stället kommer inte vara sig likt utan dig dock :/
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 12:56Måste tyvärr meddela att det var ett uselt april-skämt från hennes sida 😉
Måste tyvärr meddela att det var ett uselt april-skämt från hennes sida 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:23Uselt? Vaddå? Ni gick ju på det! 😀 *ler nöjt*
Uselt? Vaddå? Ni gick ju på det! 😀 *ler nöjt*
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 16:11Wtf, har jag blivit lurad?! *snyft*
Wtf, har jag blivit lurad?! *snyft*