Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 12:59kom igen Sabina, du är inte rädd du KAN vägra kakor 😀
kom igen Sabina, du är inte rädd du KAN vägra kakor 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:00Kakor? Det ar var och jag ar glad. Da vill jag inte ha kakor.
*njuter av fotmassagen*
Kakor? Det ar var och jag ar glad. Da vill jag inte ha kakor.
*njuter av fotmassagen*
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:05hmm.. då ska vi se, fotmassage och ett glas rosé kanske funkar bättre för frk. Anna?
hmm.. då ska vi se, fotmassage och ett glas rosé kanske funkar bättre för frk. Anna?
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:07Eller varför inte ett glad Tjatåå Nöff De Papp ?
😉
Eller varför inte ett glad Tjatåå Nöff De Papp ?
😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:09oj-oj-oj, Micke, topp notsch lixom... joråsåattääää... vahetterääää... fräscht. Absolut.
oj-oj-oj, Micke, topp notsch lixom... joråsåattääää... vahetterääää... fräscht. Absolut.
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:12Ja, Rose later gott! (t+) Hakan, du fattar poangen 😉
Ja, Rose later gott! (t+) Hakan, du fattar poangen 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:14i knöööööw, jag är lättlärd 😀
ska det vara en jordgubbe i?
i knöööööw, jag är lättlärd 😀
ska det vara en jordgubbe i?
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:14*smiter iväg efter en flaska rosé eller två* 😉
*smiter iväg efter en flaska rosé eller två* 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:15Leila bakade smarriga muffins igår med sååååå goood chokladfrosting på........den skulle man kunna ha till annat kul också! 😉
Anna: HUr bär man sej åt för att få massage?
Leila bakade smarriga muffins igår med sååååå goood chokladfrosting på........den skulle man kunna ha till annat kul också! 😉
Anna: HUr bär man sej åt för att få massage?
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 13:22Hakan: jordgubbe, ja tack!
Jeanette: jag vet inte, jag havde val ur mig att jag ville ha en massage eller nagot. Jag sager mycket nar dagen ar lang 😉 (muta med kanelbullar _kan_ funka.)
Edit: jobba var det ja. jakla beroende. (H:)
Hakan: jordgubbe, ja tack!
Jeanette: jag vet inte, jag havde val ur mig att jag ville ha en massage eller nagot. Jag sager mycket nar dagen ar lang 😉 (muta med kanelbullar _kan_ funka.)
Edit: jobba var det ja. jakla beroende. (H:)