Quote from Guest on 7 January 2009, 22:19Hej och välkomna, hur står det till med formen?
Skall vi ha någon gruppmålsättning?
Hej och välkomna, hur står det till med formen?
Skall vi ha någon gruppmålsättning?
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 22:29Just nu känns det som att min största målsättning är att hitta och lära mig om alla funktioner här... Vi får väl se hur många dagar det tar... 🙂
Jag kör ju endast med promenader under vintern, men framåt våren hoppas jag på att komma igång med joggnin
Just nu känns det som att min största målsättning är att hitta och lära mig om alla funktioner här... Vi får väl se hur många dagar det tar... 🙂
Jag kör ju endast med promenader under vintern, men framåt våren hoppas jag på att komma igång med joggnin
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 07:59Jag gör ju inget extra. Jobbar lite deltid i skogen, iaf januari-februari. Blir väl även i mars-april, fast kanske lite färre timmar. Lite promenader också. Cykel för ärenden, men inte med nuvarande isgata.
Jag gör ju inget extra. Jobbar lite deltid i skogen, iaf januari-februari. Blir väl även i mars-april, fast kanske lite färre timmar. Lite promenader också. Cykel för ärenden, men inte med nuvarande isgata.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 13:53Jag vill bara påpeka att Cristoffer Stockman är en mycket ond man som manipulerar in oss i den här hemskheten! (H)
Jag vill bara påpeka att Cristoffer Stockman är en mycket ond man som manipulerar in oss i den här hemskheten! (H)
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 23:23Jag är i halvrisig form men samtidigt så är jag en tävlingsmänniska. Så jag ska slå er alla - i allt! (H:)
Jag är i halvrisig form men samtidigt så är jag en tävlingsmänniska. Så jag ska slå er alla - i allt! (H:)
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 23:34Såja, nu är jag redan tvåa! 😀
Såja, nu är jag redan tvåa! 😀
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 08:50Ujuj, jag har segstartat här märker jag... Får ta mig i kragen! 🙂
Ujuj, jag har segstartat här märker jag... Får ta mig i kragen! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 09:47Jag skyndar långsamt! 🙂
Jag skyndar långsamt! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:53Själv är jag egentligen innerst inne en ganska kass tävlingsmänniska. Trivs bäst med att vara vältränad och bara "lattja". Men i morgon så tror jag nog jag skall åka lite skidor...
Själv är jag egentligen innerst inne en ganska kass tävlingsmänniska. Trivs bäst med att vara vältränad och bara "lattja". Men i morgon så tror jag nog jag skall åka lite skidor...
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 21:06Hihi, jag vågar inte hoppa på någon gruppmålsättning nu inte. Kanske är svårt när vi (får man anta) är på så olika nivå. Men det är ett bra initiativ!
Jag känner mig faktiskt peppad på att träna och registrera. Inte för att jag inte fört excelstatistik
Hihi, jag vågar inte hoppa på någon gruppmålsättning nu inte. Kanske är svårt när vi (får man anta) är på så olika nivå. Men det är ett bra initiativ!
Jag känner mig faktiskt peppad på att träna och registrera. Inte för att jag inte fört excelstatistik