Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 23:25Frisk Ekonomi:
När jag kollar vår topplista här i gruppen (som Cristoffer nu gjort tillgänglig) och har tidsperioden inställd till de senaste sju dagarna så ligger faktiskt Cristoffer sist! 😉
Frisk Ekonomi:
När jag kollar vår topplista här i gruppen (som Cristoffer nu gjort tillgänglig) och har tidsperioden inställd till de senaste sju dagarna så ligger faktiskt Cristoffer sist! 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 08:58Sådär, nu har jag ändrat synligheten så jag också är med i topplistan.
Sådär, nu har jag ändrat synligheten så jag också är med i topplistan.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 22:15Jag leder iaf om man kollar på senaste 365 dagarna, och lär väl göra så under överskådlig tid framöver (t+)
Jag leder iaf om man kollar på senaste 365 dagarna, och lär väl göra så under överskådlig tid framöver (t+)
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 12:40jakob: ja, kanske skulle man kunna lägga till någon funktion som visar topplistor med den tidsperiod som är mest förmånlig för gruppens admistratör? 🙂
Eller inte...
jakob: ja, kanske skulle man kunna lägga till någon funktion som visar topplistor med den tidsperiod som är mest förmånlig för gruppens admistratör? 🙂
Eller inte...
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 12:31Måste säga att jag är mäkta imponerad av Cristoffers träningstider.
Jag jobbar deltid, 10-15 timmar, i skogen varje vecka (gratistiden för barnen på dagis är 15h). Det är vad jag registrerar som träning, mestadels iaf. Cristoffer håller samma tempo utan
Måste säga att jag är mäkta imponerad av Cristoffers träningstider.
Jag jobbar deltid, 10-15 timmar, i skogen varje vecka (gratistiden för barnen på dagis är 15h). Det är vad jag registrerar som träning, mestadels iaf. Cristoffer håller samma tempo utan
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 14:13Jag tycker alla verkar kämpa på bra! Själv är jag förvånad att det blir så "mycket" när man lägger ihop allt.
Jag tycker alla verkar kämpa på bra! Själv är jag förvånad att det blir så "mycket" när man lägger ihop allt.
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 17:56CC> Nej tyvärr är jag inte ekonomiskt oberoende och kan vara ute och träna hela dagarna. I Själva verket så har jag heltidsarbetande och tågpendlar en timme till jobbet (Min enda tidpunkt för att skriva blogginlägg och lyssna på finanspodcasts..).
Jag ha
CC> Nej tyvärr är jag inte ekonomiskt oberoende och kan vara ute och träna hela dagarna. I Själva verket så har jag heltidsarbetande och tågpendlar en timme till jobbet (Min enda tidpunkt för att skriva blogginlägg och lyssna på finanspodcasts..).
Jag ha
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 08:45Har ni noterat att "avslappning" finns som träningsform att registrera tid på. Om någon vill komma ikapp Cristoffer. Även "promenader", "vardagsmotion" och rent av "skada/sjukdom". Eller kanske "trädgårdsarbete"? Däremot finns inte "sex" med på listan. An
Har ni noterat att "avslappning" finns som träningsform att registrera tid på. Om någon vill komma ikapp Cristoffer. Även "promenader", "vardagsmotion" och rent av "skada/sjukdom". Eller kanske "trädgårdsarbete"? Däremot finns inte "sex" med på listan. An
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 21:15Ja det finns andra siter där man räknar poäng istället för minuter på så sätt att alla minuter man registrerar multipliceras med någon faktor beroende på träningstyp. Vet inte om det är någe bättre dock.
Själv registrerar jag bara sånt som känns true. T.
Ja det finns andra siter där man räknar poäng istället för minuter på så sätt att alla minuter man registrerar multipliceras med någon faktor beroende på träningstyp. Vet inte om det är någe bättre dock.
Själv registrerar jag bara sånt som känns true. T.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 08:02Det är väl rimligt att man registrerar det man faktiskt tycker är ansträngande som träning. Blir man anfådd och/eller svettas, och man plågas lite. Skall regga lite vardagsmotion senare. Snöskottning. Här snöar det rejält.
Det är väl rimligt att man registrerar det man faktiskt tycker är ansträngande som träning. Blir man anfådd och/eller svettas, och man plågas lite. Skall regga lite vardagsmotion senare. Snöskottning. Här snöar det rejält.