Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fast, iofs, en halvtimme om dagen borde jag egentligen kunna klara.

I dag har jag varit duktig värre tycker jag själv i alla fall..! 😉

Två långprommisar i rask takt i skogsmiljö - 2 timmar totalt. I kväll äter jag chips med gott samvete... kanske lite choklad med... (H)

Mina mål för 2009:
Prova minst 3 nya sporter (på g är kickboxning, yoga, intensivpass på friskis, fäktning. 2008 provades klättring, squash, stafettlöpning, och kanske nåt mer)
Ta en vit led på klättringen (näst svåraste svårighetsgraden)
Stabilisera mig

Så hur såg du att du redan var tvåa, Per? Var ser man det?

Cornucopia:
Det Per menar är nog att om man har lagt till folk (tex medlemmar i den här gruppen) på sin vännerlista så ser man en topplista över sig själv och alla sina vänner direkt på förstasidan när man loggar in.

Denna topplista är enbart baserad på

Det är jättekul med listan även om det som sagt inte är någon bra måttstock vad gäller hur tungt det varit.

Just nu ser det väl ut så här:

Cristoffer (ej förvånad 😉 )
CC
Frisk Ekonomi (jo - det ÄR bra med hund, mycket motion! 🙂 )
Finanskvinnan
Jakob

Orkar, tja som sagt syns det inte i staplar vad och hur man har tränat.

Staplarna är ganska stora för att jag åkte några långfärdsskridskoturer det tar mycket tid men är kanske inte något jätteträning direkt.

I morgon så tror jag faktiskt det blir lite

Ser fram emot i vår när man kommer ut på vägarna med cykelträningen, då kommer det periodvis bli 20 mil per helg, det kommer ha fin effekt på ranken här! (H)

Här hänger man inte med! 🙁

Men det är ganska inspirerande ändå. (V)

Per:
Jag tycker just att man inte hänger med riktigt som kanske är det som inspirerar en mest. Jag hamnar efter (har även fått en del från jobbet att börja köra så har dem på min topplista när jag logga in också) och tävlingsmänniskan i mig blir typ fan d