Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 13:39Jag reggar bara sådant som jag gör utöver det vanliga, oavsett om det är väldigt ansträngande eller knappt ansträngande alls. Tex cyklar jag varje dag till jobbet samt när jag ska handla eller ska någon annan stans. Skulle gissa på att jag i snitt cyklar
Jag reggar bara sådant som jag gör utöver det vanliga, oavsett om det är väldigt ansträngande eller knappt ansträngande alls. Tex cyklar jag varje dag till jobbet samt när jag ska handla eller ska någon annan stans. Skulle gissa på att jag i snitt cyklar
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 00:27Går inte leva hur länge som helst på gammal träning och blir lätt sittande framför skärmarna för många timmar så formen är inget vidare just nu. Såg att min och Cristoffers profiler är rätt lika. Har också sprungit BAMM men några år före honom och håller
Går inte leva hur länge som helst på gammal träning och blir lätt sittande framför skärmarna för många timmar så formen är inget vidare just nu. Såg att min och Cristoffers profiler är rätt lika. Har också sprungit BAMM men några år före honom och håller
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 15:06Du kanske kan skriva en kombinerad tränings- och aktieblogg, Johan?
Du kanske kan skriva en kombinerad tränings- och aktieblogg, Johan?
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 18:33Johan> Kul! Ja BAMM är en fascinerande tävling även om min favorit inom MM är den skotska tävlingen LAMM, otroligt roligt och verkligen stentuff och mycket högre krav på orienteringsförmågan framförallt. Jag har sprungit tre eller fyra BAMM om jag minns r
Johan> Kul! Ja BAMM är en fascinerande tävling även om min favorit inom MM är den skotska tävlingen LAMM, otroligt roligt och verkligen stentuff och mycket högre krav på orienteringsförmågan framförallt. Jag har sprungit tre eller fyra BAMM om jag minns r
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 23:38Sista gången jag sprang BAMM borde varit 99 fast det året fick jag bryta efter att ha blivit magsjuk troligen av att ha ätit kall frystorkad mat. Aldrig sprungit LAMM själv men en del vänner har sprungit det och de gillade det. En av de som brukar ligga i
Sista gången jag sprang BAMM borde varit 99 fast det året fick jag bryta efter att ha blivit magsjuk troligen av att ha ätit kall frystorkad mat. Aldrig sprungit LAMM själv men en del vänner har sprungit det och de gillade det. En av de som brukar ligga i
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:23Johan: såg i din profil att du tidigare elitidrottat. Vilken sport sysslade du med?
För övrigt känns det bra när man låter kroppen förfalla efter att ha tränat mycket som yngre 🙂
Johan: såg i din profil att du tidigare elitidrottat. Vilken sport sysslade du med?
För övrigt känns det bra när man låter kroppen förfalla efter att ha tränat mycket som yngre 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 23:39Det som jag var mest elit på var att träna. Tävlade mest i Skidorientering och orientering men borde nog skippat idrotter som innehöll att hålla i en karta 😉
Det som jag var mest elit på var att träna. Tävlade mest i Skidorientering och orientering men borde nog skippat idrotter som innehöll att hålla i en karta 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 11:28Skidorientering är griskul!
Inte för att jag några större meriter mer än deltagande på någon enstaka lokal tävling. Några vidare förhållanden för Skid-O finns tyvärr inte här i Närke.Även MTB-OL är en väldigt skojig tävlingsform som fler borde pröva på
Skidorientering är griskul!
Inte för att jag några större meriter mer än deltagande på någon enstaka lokal tävling. Några vidare förhållanden för Skid-O finns tyvärr inte här i Närke.
Även MTB-OL är en väldigt skojig tävlingsform som fler borde pröva på
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 12:34Ja skidorientering är kul. Tyvär en sport som håller på att då ut då det är mycket jobb för varje tävling och få tävlande så snart ingen som vill arrangera tävlingar annat än möjligen enklare lokalatävlingar. En variant är skidoreinteringt på skaren vilke
Ja skidorientering är kul. Tyvär en sport som håller på att då ut då det är mycket jobb för varje tävling och få tävlande så snart ingen som vill arrangera tävlingar annat än möjligen enklare lokalatävlingar. En variant är skidoreinteringt på skaren vilke