Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 19:24men att springa en mil skrev du visst inte om i den här tråden. oups.
men att springa en mil skrev du visst inte om i den här tråden. oups.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 20:33Nej, men det är en mil jag är ute efter så det är rätt uppfattat. Jag har klocka och har nog egentligen varit på alla stigarna som finns. Så om det fanns ett program som kunde ta alla GPS-spår man gjort och lägga på samma kartbild så skulle området vara
Nej, men det är en mil jag är ute efter så det är rätt uppfattat. Jag har klocka och har nog egentligen varit på alla stigarna som finns. Så om det fanns ett program som kunde ta alla GPS-spår man gjort och lägga på samma kartbild så skulle området vara
Quote from Elias Engqvist on 1 July 2010, 20:36Det kallas för google earth!
Edit: http://earth.google.com/download-earth.html
Det kallas för google earth!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 20:40Tackar, funkar kanon!
Fast jag lyckas bara visa ett spår i taget?
edit en jäkla massa gånger...
Tackar, funkar kanon!
Fast jag lyckas bara visa ett spår i taget?
edit en jäkla massa gånger...
Quote from Elias Engqvist on 1 July 2010, 21:18Se till att lämpliga rutor i panelen "Platser" till vänster är förbockade.. Vet inte vad det kan vara för fel? För mig funkar det direkt!
Se till att lämpliga rutor i panelen "Platser" till vänster är förbockade.. Vet inte vad det kan vara för fel? För mig funkar det direkt!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 22:34Hittade en liten "player/datum selector" slet i den och då syntes allt plötsligt. Här är en försmak:
(fel återkommer)
Hittade en liten "player/datum selector" slet i den och då syntes allt plötsligt. Här är en försmak:
(fel återkommer)
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 22:38här är mitt försök, några spår i skogen bakom björkhagen:
http://www.dagerot.com/SharedJingFiles/hellas.kmz
här är mitt försök, några spår i skogen bakom björkhagen:
Quote from Elias Engqvist on 1 July 2010, 22:43Kul!
Kul!
Quote from Elias Engqvist on 1 July 2010, 22:52Nä, jag vet faktiskt inte hur man ska göra med det...
Nä, jag vet faktiskt inte hur man ska göra med det...
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 23:07Du har alltså sprungit öster om det vi fick se. Jag undrade just hur du hade lyckats missa femkilometersspåret innan jag läste det.
Men har du sprungit norr om? Annars har du missat en del najsa stigar... Du som ändå ska springa lite asfalt kan ju till
Du har alltså sprungit öster om det vi fick se. Jag undrade just hur du hade lyckats missa femkilometersspåret innan jag läste det.
Men har du sprungit norr om? Annars har du missat en del najsa stigar... Du som ändå ska springa lite asfalt kan ju till