Quote from Guest on 9 May 2007, 15:44Dags för långpass igen. 15 km i gubbtempo 😉
Vi startar i Hellas för att kunna basta efteråt. Förslagsvis först 5:an sedan milen.
Några som är med?
Jag springer från Björkhagen 09:00 till Hellas (6km) om någon vill springa längre.
Dags för långpass igen. 15 km i gubbtempo 😉
Vi startar i Hellas för att kunna basta efteråt. Förslagsvis först 5:an sedan milen.
Några som är med?
Jag springer från Björkhagen 09:00 till Hellas (6km) om någon vill springa längre.
Quote from Andreas Björklund on 9 May 2007, 15:54"Gubbtempo" ... Hahahahaha!! Det passar nog mig!!
Jag hänger på de första 5 (från Hellas) om inget oförutsett inträffar (typ om jag inte hittar dit eller något...)!
"Gubbtempo" ... Hahahahaha!! Det passar nog mig!!
Jag hänger på de första 5 (från Hellas) om inget oförutsett inträffar (typ om jag inte hittar dit eller något...)!
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 16:40Jag ska på trettiårsfest dagen innan så jag är nog trött då... Hade gärna hakat på annars. Förra söndagen var ju mycket lyckad!
Jag ska på trettiårsfest dagen innan så jag är nog trött då... Hade gärna hakat på annars. Förra söndagen var ju mycket lyckad!
Quote from Martin Trygg on 9 May 2007, 20:0209.30?? Det ska vara en småbarnsförälder till att föreslå en sån tid... 🙂
09.30?? Det ska vara en småbarnsförälder till att föreslå en sån tid... 🙂
Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 9 May 2007, 20:42Ge Daniel en chans Mela!
Han ville ju bara ha en rejäl sovmorgon innan löppasset! 😉
Ge Daniel en chans Mela!
Han ville ju bara ha en rejäl sovmorgon innan löppasset! 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 22:16Mina helgpass börjar ofta någon timme tidigare:-)
Det är skönt att va hemma igen till en gemensam storfrukost vid halvtio-snåret
Mina helgpass börjar ofta någon timme tidigare:-)
Det är skönt att va hemma igen till en gemensam storfrukost vid halvtio-snåret
Quote from Martin Trygg on 10 May 2007, 08:05Haha, jag kanske möter er när ni är påväg hem - startar vid elvarycket. Typ. Tolv kanske. 🙂 Bra runda annars! Samma som jag springer på många av mina långpass (fast med start i HS, då ).
Haha, jag kanske möter er när ni är påväg hem - startar vid elvarycket. Typ. Tolv kanske. 🙂 Bra runda annars! Samma som jag springer på många av mina långpass (fast med start i HS, då ).
Quote from Urban Nilsson on 10 May 2007, 08:08Äh, jag kan ringa och väcka dig. Häng med nu, Mela. Vi saknade ju dig igår så då får du kompensera.
Äh, jag kan ringa och väcka dig. Häng med nu, Mela. Vi saknade ju dig igår så då får du kompensera.
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 10:53"09.30?? Det ska vara en småbarnsförälder till att föreslå en sån tid... "
Nja, lite sent tycker jag, sådags är man ju hemma igen och äter ... dvs om man lyckats slita sig hemifrån i tid ...
"09.30?? Det ska vara en småbarnsförälder till att föreslå en sån tid... "
Nja, lite sent tycker jag, sådags är man ju hemma igen och äter ... dvs om man lyckats slita sig hemifrån i tid ...
Quote from Charlotte Wahlström on 10 May 2007, 16:11Kul! Jag kommer
Kul! Jag kommer