Quote from Fredrik Johansson on 11 May 2007, 11:46Tja...he he... jag har just lufsat runt dryga milen med väninnan Siw i lugnt prattempo, ca 7 min/km, Kan det va något? Jo, 5:an känns nog mer lagom just nu.
Tja...he he... jag har just lufsat runt dryga milen med väninnan Siw i lugnt prattempo, ca 7 min/km, Kan det va något? Jo, 5:an känns nog mer lagom just nu.
Quote from Fredrik Johansson on 11 May 2007, 12:04Eller så kör vi 5:an två varv? Vad säger du Jane? Då är man kanske framme samtidigt som 15km-gänget?
Eller så kör vi 5:an två varv? Vad säger du Jane? Då är man kanske framme samtidigt som 15km-gänget?
Quote from Andreas Björklund on 11 May 2007, 12:20Skulle gärna köra milen, men jag kan/får inte än så länge... Har rehabiliterat ett bra tag nu (opererades i augusti) och började springa så smått för bara 1-2 månader sedan, så jag ska ta det väldigt lugnt med upptrappningen..
Men jag planerar att bygga
Skulle gärna köra milen, men jag kan/får inte än så länge... Har rehabiliterat ett bra tag nu (opererades i augusti) och började springa så smått för bara 1-2 månader sedan, så jag ska ta det väldigt lugnt med upptrappningen..
Men jag planerar att bygga
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 19:09Åh vad jag är springsugen nu. Hann springa EN gång i våras innan jag pajade ryggen och nu när jag är bra igen drar det i löptarmen. Men 15 km är väl saftigt. Är det OK om man lufsar 8 eller 10 km-rundan så kan ni supermänniskor komma ikapp lagom till målg
Åh vad jag är springsugen nu. Hann springa EN gång i våras innan jag pajade ryggen och nu när jag är bra igen drar det i löptarmen. Men 15 km är väl saftigt. Är det OK om man lufsar 8 eller 10 km-rundan så kan ni supermänniskor komma ikapp lagom till målg
Quote from Urban Nilsson on 11 May 2007, 19:53Definitivt. Häng med på milen eller femman.
Definitivt. Häng med på milen eller femman.
Quote from Andreas Björklund on 12 May 2007, 15:04Ledsen att säga det, men jag är rädd att jag måste svika er... Jag hade lovat att ställa upp som statist på en reklamfilm som jag inte visste om det blev av eller inte, men det blir av och filmningen är i morgon.. =P
Jag hänger gärna med nästa gång!!!
Ledsen att säga det, men jag är rädd att jag måste svika er... Jag hade lovat att ställa upp som statist på en reklamfilm som jag inte visste om det blev av eller inte, men det blir av och filmningen är i morgon.. =P
Jag hänger gärna med nästa gång!!!
Quote from Urban Nilsson on 12 May 2007, 22:35Ok.
Alla som kommer: Var gärna klara vid 9:30 så kör vi direkt när vi träffas.Väl mött tills i morgon!
Ok.
Alla som kommer: Var gärna klara vid 9:30 så kör vi direkt när vi träffas.
Väl mött tills i morgon!
Quote from Fredrik Johansson on 13 May 2007, 08:14Och glöm inte pengar till parkering och eventuell bastu
Och glöm inte pengar till parkering och eventuell bastu
Quote from Fredrik Johansson on 13 May 2007, 13:30Och så här blev det:
Vi var tre: Daniel, Markus och jag. Vi startade prick 9.30 och killarna höll lugnt fint tempo tillsammans med mig hela 5 km-rundan. Sen en slurk vatten och killarna gav sig iväg på milrundan och jag körde ett varv till på 5:an.
Det
Och så här blev det:
Vi var tre: Daniel, Markus och jag. Vi startade prick 9.30 och killarna höll lugnt fint tempo tillsammans med mig hela 5 km-rundan. Sen en slurk vatten och killarna gav sig iväg på milrundan och jag körde ett varv till på 5:an.
Det
Quote from Urban Nilsson on 13 May 2007, 15:16Jepp! Kallt men kul. Tror nog att det blir fler ju närmre sommaren vi kommer.
Jepp! Kallt men kul. Tror nog att det blir fler ju närmre sommaren vi kommer.