Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 10:48Om du inte vet hennes maxpuls eller hennes vilopuls, har du ingen chans att monitorera hennes hälsa.
Om du inte vet hennes maxpuls eller hennes vilopuls, har du ingen chans att monitorera hennes hälsa.
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 13:10Jag håller med alla ovan i allt. Utom en sak: släng för allt i världen inte undan klockan! Det är ju tack vare den man vet att man blir bättre, fast det känns jobbigt och motigt ibland.
Jag håller med alla ovan i allt. Utom en sak: släng för allt i världen inte undan klockan! Det är ju tack vare den man vet att man blir bättre, fast det känns jobbigt och motigt ibland.
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 14:30Ja även pulsdata, när hon tar sig samma sträcka fortare på lägre puls då vet man att hon lyckats :/
Men man behöver inte mäta varje pass. Jag har ofta använt min pulsklocka tidigare registrerande, lärt mig var "pratpuls" ligger och ser förändringar. T ex
Ja även pulsdata, när hon tar sig samma sträcka fortare på lägre puls då vet man att hon lyckats :/
Men man behöver inte mäta varje pass. Jag har ofta använt min pulsklocka tidigare registrerande, lärt mig var "pratpuls" ligger och ser förändringar. T ex