Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHelt ny på detta med cykelsport. …
You need to log in to create posts and topics.

Scott Speedster S50 (7995:-) Nu 5996:-

Ja det kan väl vara en instegscykel så god som någon. Klar att denna, en Wilier Izoard XP 2011 Centaur, är lite mer cykel, enligt mig.
Men då kostar den lite mer, (Tidigare: 19 062,81 kr) nu 14 296,81 kr

http://w

Ibland yrar jag Heff. Men du skrev nåt jäkligt bra: "Om butiken bara kastar fram en hoj utan att tex mäta dej, gå därifrån då till en annan handlare."

Den ska jag använda, tack.

Jag är också en nybörjarcyklist, som varken har cykel eller erfarenhet förutom en massa år på spinningcykeln 🙂 men intresset har alltid funnits och nu har jag anmält mig till HalvVättern för att liksom pusha igång mig, där fanns det fortfarande platser s

Eftersom jag har väldigt lite att tillägga i cykelvalsfrågan så tar jag nästa fråga 🙂

Anna:
Finns en helt del bra och trevliga cykelvägar omkring Skara och Skövde. Jag brukar försöka hålla mig till vägar med fin vägren så får man vara i fred. En annan g

Du har ett helt cykelgymnasium i Skara. Där borde finnas någon som har koll.

Kvastaloppet har du i Kalmar den 27 maj..:-)

Köp något billigt begagnat, men inte för gammalt ( max 2 år)

När du cyklat ett tag så vet du vad du vill ha, då kan du köpa något bättre och dyrare,
Sök upp en lokal cykelklubb och börja träna med dem.

Snart kommer du att veta vad du vill ha .....

För

"Köp något billigt begagnat, men inte för gammalt ( max 2 år)"

Jag tror Nisse menar "köp något "bra" begagnat, men inte för gammalt"

Eller hur Nisse. För billigt ska man hålla sig långt ifrån, eller 😉

Vänligen

P.

Bruses sadelskola är kanon, den bör de alla nybörjare läsa. Att däremot lyssna på Bruses svammel om att man som nybörjare bör lägga 14 kSEK på en cykel och 10 kSEK på tillbehör är ju bara pinsamt. Skärpning Bruse innan du kommer med fler sk. "bra" råd til

Hej!

Kul med nya friska fläktar som vill börja köra! Jag skulle titta in på ROSE hem sida om jag skulle beställa en ny! Dom har hyfsat billiga cyklar men med en jätte fin aluminium ram som inte väger så mycket (för vikten har iallafall en betydelse hur