Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 15:46Det går att göra fantastiska fynd på nätet och även i butiker om man vet vad man vill ha. Det är inte säkert att Noviser har kunskapen eller bedömningsförmågan till det.
Jag har fått många bra saker av min LBS. Det innebär inte att alla hans kunder får d
Det går att göra fantastiska fynd på nätet och även i butiker om man vet vad man vill ha. Det är inte säkert att Noviser har kunskapen eller bedömningsförmågan till det.
Jag har fått många bra saker av min LBS. Det innebär inte att alla hans kunder får d
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 16:00För min del som novis hade jag kunnat spara en del på att tagit cykeln jag rpovcyklade från nätet. Saken är dock att med alla råd och hjälp jag fått från min cykelhandlare har jag sparat in detta flera gånger om.....
Är man kunnig och vet vad man ska ha s
För min del som novis hade jag kunnat spara en del på att tagit cykeln jag rpovcyklade från nätet. Saken är dock att med alla råd och hjälp jag fått från min cykelhandlare har jag sparat in detta flera gånger om.....
Är man kunnig och vet vad man ska ha s
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 16:01Jo jag säger oxå det; det krävs nog att man cyklat ett tag för att man skall veta vad man vill ha...eller inte vill ha.
har man budget så har man; kan drägla över mångt å mycket men det är vad pungen väger som sätter gränserna 😉
Så min införskaffade ja
Jo jag säger oxå det; det krävs nog att man cyklat ett tag för att man skall veta vad man vill ha...eller inte vill ha.
har man budget så har man; kan drägla över mångt å mycket men det är vad pungen väger som sätter gränserna 😉
Så min införskaffade ja
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 20:58Många saker att tänka på märker jag! 🙂 Och som sagt, tack för alla tips! Dom är verkligen till hjälp i min totala förvirring! 😛
Än så länge har jag inte riktigt kunnat bestämma mig för vilken modell jag vill ha så har inte slagit till än..men för tillf
Många saker att tänka på märker jag! 🙂 Och som sagt, tack för alla tips! Dom är verkligen till hjälp i min totala förvirring! 😛
Än så länge har jag inte riktigt kunnat bestämma mig för vilken modell jag vill ha så har inte slagit till än..men för tillf
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 21:15Låter bra tycker jag!
Låter bra tycker jag!
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 15:55Johanna, se till att även kolla med Adels cykel http://www.adelgatans-cykel.se/ i Kalmar också innan du köper på Sportson. De har en räsermek som kör för Cykel-City som kan allt om storlekar mm och kan se till att du får en passande hoj. De har haft 2011
Johanna, se till att även kolla med Adels cykel http://www.adelgatans-cykel.se/ i Kalmar också innan du köper på Sportson. De har en räsermek som kör för Cykel-City som kan allt om storlekar mm och kan se till att du får en passande hoj. De har haft 2011
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 17:14En ny hjälm?
BILD:http://blog.dothegreenthing.com/wp-content/uploads/2012/01/helmet-bum.jpg
En ny hjälm?
BILD:http://blog.dothegreenthing.com/wp-content/uploads/2012/01/helmet-bum.jpg
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 14:31Jag säger samma sak, tack för alla tips!
Det blir både mer klart och mer oklart. Det är verkligen en helt ny värld!Låt säga att jag skulle hitta något begagnat, vad bör jag ha med på min "checklista" när jag tittar (och provar) den? Vad kan man bli lur
Jag säger samma sak, tack för alla tips!
Det blir både mer klart och mer oklart. Det är verkligen en helt ny värld!
Låt säga att jag skulle hitta något begagnat, vad bör jag ha med på min "checklista" när jag tittar (och provar) den? Vad kan man bli lur
Quote from Rasmus Olsson on 10 February 2012, 14:56Stirra dig inte blind på sadeln. Med stor sannolikhet passar den inte din rumpa så du måste byta. Är den rätt, grattis. Men slå inte till för att det är en Pro XCLPQXW-modell för nötti tusen kronor.
Stirra dig inte blind på sadeln. Med stor sannolikhet passar den inte din rumpa så du måste byta. Är den rätt, grattis. Men slå inte till för att det är en Pro XCLPQXW-modell för nötti tusen kronor.
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 15:00Hjälmen: CE-märkt ska det vara.
Hjälmar med flera olika storlekar att välja bland sitter bättre än de som bara kommer i en storlek.
Testa med tunn löparmössa under och utan så vet du att hjälmen fungerar när det är kallt/blåsigt också.
Stilmässigt är
Hjälmen: CE-märkt ska det vara.
Hjälmar med flera olika storlekar att välja bland sitter bättre än de som bara kommer i en storlek.
Testa med tunn löparmössa under och utan så vet du att hjälmen fungerar när det är kallt/blåsigt också.
Stilmässigt är