Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 19:18Hahaha...Markus...ja jag har ett bra "ta dig runt tips"...häng med mig å mina kompisar på 2.00 - farthålleriet så kan jag garantera att du kommer i mål åtminstingen....Troligen blir det väl du som håller tempot uppe typ..hehe.
Å så mitt andra svar...som ä
Hahaha...Markus...ja jag har ett bra "ta dig runt tips"...häng med mig å mina kompisar på 2.00 - farthålleriet så kan jag garantera att du kommer i mål åtminstingen....Troligen blir det väl du som håller tempot uppe typ..hehe.
Å så mitt andra svar...som ä
Quote from Catharina Brattlin on 17 July 2009, 19:19Jag kommer också Kjell! 🙂
Jag kommer också Kjell! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 19:22Jättekul....då utgår jag från att Markus å Sylvia finns bakom mig efter halva loppet...(EFTER mig Markus.!!??!..hehehe..)!! Synes i startfållan då.;);)
Jättekul....då utgår jag från att Markus å Sylvia finns bakom mig efter halva loppet...(EFTER mig Markus.!!??!..hehehe..)!! Synes i startfållan då.;);)
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 19:56Kjell: I will have my eyes on your behind! 😉
Kjell: I will have my eyes on your behind! 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 20:01Hehe, kan FAKTISKT lova att ligga i din rygg vid ~8.5km! (t+)
Observera att min planerade halvmara alltså gick den 8e aug (Anderstorpsracet / Smålands DM) och är en fyravarvsbana på motorbanan á 4025m där man med 3:50/km-fart lagom VARVAR en 2h-löpare vi
Hehe, kan FAKTISKT lova att ligga i din rygg vid ~8.5km! (t+)
Observera att min planerade halvmara alltså gick den 8e aug (Anderstorpsracet / Smålands DM) och är en fyravarvsbana på motorbanan á 4025m där man med 3:50/km-fart lagom VARVAR en 2h-löpare vi
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 12:33Varför skriver "alla" att de är långsamma direkt efter att de anger sin tid på en viss sträcka - OAVSETT vilken hastighet de håller?!
Om man påstår sig vara långsam får man banne mig vara vänlig och berätta i förhållande till vad. Jag har svårt att tro a
Varför skriver "alla" att de är långsamma direkt efter att de anger sin tid på en viss sträcka - OAVSETT vilken hastighet de håller?!
Om man påstår sig vara långsam får man banne mig vara vänlig och berätta i förhållande till vad. Jag har svårt att tro a
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 12:35Usain Bolt käkar jamsgröt och det ger honom vingar.
Usain Bolt käkar jamsgröt och det ger honom vingar.
Quote from ellen olsson on 22 July 2009, 12:37Usain Bolt är nog inte så snabb på marathon.
Usain Bolt är nog inte så snabb på marathon.
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 12:54Jag är långsam jmf med mina jämnåriga vänner som tränar lika mkt som mig och har hållt på lika länge med löpning.
Jag är långsam jmf med mina jämnåriga vänner som tränar lika mkt som mig och har hållt på lika länge med löpning.
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 13:28Aha Golli - vilka fräcka vänner du har! 😉
Aha Golli - vilka fräcka vänner du har! 😉